Mitä olette mieltä tästä?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

Lisätty: 11.07.2013 - 09:00

HYVÄ Jumppis! Hih..Olisko ollut joku Räsäsen muinainen esi -isä kenties?

Lisätty: 11.07.2013 - 09:03

www.iltalehti.fi/uutiset/201...6_uu.shtml

Avainsanat: räsänen laki jumala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2013 - 20:18

Päivi oli - ikävä kyllä - oikeassa. Jumalan laki menee kaiken maallisen lain yläpuolelle. Mitäs itse tekisitte, jos laki käskisi teidän ampua jonkun lähimmäisen esim. sodassa? Tappaisitteko? Tiedätte varmasti, mitä raamattu sanoo asiasta.
On siellä selvä maininta: "Ennemmin tulee totella Jumalaa, kuin ihmistä"

Kysyjän kommentti

Yritin tässä miettiä, että oletko ihan tosissasi? Jos joku uhkaa tappaa minut tai lähimmäiseni niin TAATUSTI puolustaudun.En jää seisomaan ja selittämään, että on kuule kirjassa sanottu niin ja näin...Jäisi sepostukset kesken, kun kuula jo otsassa olisi.Eipä paljon kirjan teksti silloin auttaisi!\r\n\r\nLaki on laki kaikille.Ja onneksi lait on keksitty,niin tämä yhteiskunta edes jotenkin pyörii.Jääköön uskonnolliset systeemit niille, jotka niihen kokee tarvetta uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2013 - 16:39

Sisäministeri kehoittaa rikkomaan Suomen lakia...Taas on homofopiainen Päivi nolannut omituisilla puheillaan itsensä. En ymmärrä miten Räsänen voi olla poliisiasioista päättävä sisämisinisteri ja rohkaista samanaikaisesti kuulioitaan tottelemaan Jumalan sanaa vaikka samalla tulisi rikkoneeksi Suomen lakia. Jumala tuskin olisi sallinut maailman eri maita luomaan lakeja jos hän olisi halunnut ettei niitä joissain tilanteissa noudateta.Tämän Päivinkin papin vaimona olisi pitänyt muistaa ennenkuin päästää poliisiministerinä naurettavia kehoituksiaan lain rikkomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2013 - 17:07

Menee hieman yli tuo uskon ja lain sovittaminen yhteen. Laki on laki ja sitä pitää noudattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2013 - 21:01

Taas Päiviltä luikahtanut sammakko suusta......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 05:29

Nyt jo adressi pyörii FB:ssa jotta Räsänen eroitettaisiin.. nyt meni niin yli hilseen puheet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 08:49

Säännöt on tehty rikottavaksi. Joku jo muinaisina aikoina rikkoi laintaulut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 09:29

Minä jätän Päivi R:n puheet noteeraamatta. Kukin taaplaa tyylillään.