Onko vakio hiusmalli..vai haluako vaihtelua?

Itse muutin hiusmallia..ja olen todella tyytyväinen..

Avainsanat: hiusmalli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:26

Pitkähköt ovat aina olleet, kokeilin lyhyttäkin välillä, mutta oli liian työläs. Vanhaan malliin on palattu ja helpoksi todettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2013 - 11:36

Itse en ole vaihtanut yli 20v enää hiustyyliä, kerran otin lyhyet hiukset permanentin kera ja totesin et lyhyt tukka vasta kalliiksi käy jatkuvasti pitä käydä korjauttamassa ja mallia muokkaamassa..
Ja pitkässä tukassa on se hyvä puoli että saa juhliin jos millaisen kampauksen ja arkena jos haluaa voi pitää kiinni.. itselläni normaalisti hiukset aina auki ja kampaamolaskut todella todella pienet joskus pitää käydä latvoja tasaamassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 12:36

Minulla om pitkät, paksut ja luonokiharat selän puoliväliin saakka ulottuvat hiukset. Pidän niitä vuoroin kiinni sidottuina vuoroin auki vapaasti hulmuavina. Jos hiukseni olisivat vähemmän paksut, kuin mitä ovat, eivätkä olisi ilman jokapäiväisiä suoristustoimenpiteitä jatkuasti loivilla kiharoilla voisin ehkä muuttaa hyvinkin pian niiden mallia. Nyt en.. En yksiketaisesti jaksaisi käydä parturissa muutaman viikon välein, enkä varsinkaan suoritella hiuksiani joka päivä ainakin kerran, pahimpina päivinä useamminkin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.07.2013 - 13:17

vakio on lukuunottamatta tuota vähenevää osuutta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 14:03

Punainen väri jo luonnostaan ja purkista vahvuutta aina viiden viikon välein lisää.Pituus ja malli vaihtuu mielialan / vuodenajan mukaan! Kesällä lyhyempi ja talvella pidempi malli. Sama kampaaja ollut yli kaksikymmentä vuotta.Tyytyväinen olen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 20:41

Lyhyt versio hieman eri tavalla leikattuna, ja tästä kiitos kampaaja-Sirpalle, joka edelleenkin miettii uusia vaihtoehtoja hiuspehkoni muokkaamiseksi, malli muuttuu aika-ajoin, muutaman vuoden välein vähintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 21:57

Ei ole vakiomalli; aamulla sojottaa minne sattuu, vesisade latistaa, iltaa myöten roikkuu jo silmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 18:02

Minulla on melkein Suvi- anne Siimeksen hiusmalli, ainakin entinen ja nyt olen vähän eri väriraitoja innostunut ottamaan piristykseksi kun kädet eivät nouse enään edes hyvin kampaamaan hiuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2013 - 09:20

Pitkät suorat hiukset jo nuoruudesta asti olleet. Joskus harvoin olen keväällä leikkauttanut ne puolipitkiksi.