Humalaiset lennolla ???

On tullut nähtyä ehkä vähän liikaakin.
5v sitten saimme viereemme nuoren teinin osti tuon tarjottimen täyteen jos mitä juomaa oli jo alkuunsa humalassa...
No siinä tuo lipitti ja hyppeli edes takaisin paikalta pois ja takaisin, kunnes sammui ja sen jälkeen alkoikin mun vahti vuoro kun pullot ja tölkit liukuivat hänen tarjottimellaan... kunnes tuli lentoemo jolle sanoinkin että tuskin enää tällä matkalla mitään juo, luojan kiitos korjasi pois..
toinen kerta oli heti seuraavana vuonna, edessämme humalainen mies lipitti ja tuppasi erään lapsen seuraan ja vaimo itki koko matkan vieressä. Ei siinä edes auttanut lentoemon puhuttelut.. Lapsen isä meinas jo tirvaista tuota ukkoa.. ym. ym..
Itse juon lennolla yhden lasin valkkaria matkan pituudesta viis..
En suin surminkaan törttöilisi humalassa ulkomailla ( eikä taida muutenkaan olla terveellistä tuo touhu) ja saati lennolla koska kumminkin on tärkeää että saa omat tavaransa ja löytää linja auton joka vie hotellille...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2013 - 19:40

Kerran on lennon lähtö viivästynyt reippaasti, kun tosi pierussa olevan pariskunnan pääsy koneeseen evättiin ja odotettiin, kun heidän tavaransa purettiin ruumasta ulos ja kone lastattiin taas uudelleen, muutama tuntihan siinä koneellinen matkaajia odotteli matkaan pääsyä, kertaalleen olen ollut reissussa jolloin kaatokännissä olevan agressiivisen matkustajan takia on jouduttu tekemään ylimääräinen välilasku, jotta saadaan kyseinen henkilö jätettyä poliisin (?) huostaan

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, tässä nyt ootellaan uutta matkaa ja katsotaan josko olis kommelluksitta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.07.2013 - 15:06

Ei ole kohdalleni sattunut lentokoneessa örveltäjiä. Iloista porukkaa olen nähnyt pienessä tuiterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2013 - 15:59

Humalaiset lennolla on yhtä ärsyttävää kuin humalaiset linja-autossa, tai laivalla, tai junassa, eli missä tahansa jossa näitä ilolientä liikaa nauttineita ja heidän älämölöötään ei voi paeta mahdollisimman kauaksi, tai jossa (mikä vielä parempaa) heitä ei voi sulkea elämöimään ja häiriköimään itsekseen lukolla varustettuun ja mahdollisimman vähillä,lattiaan pultautilla, kalusteilla sisustettuun koppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2013 - 23:28

Todella humalaisista on haittaa lennolla..häiritsevät kovalla mölyllä..ja välillä on saanut naapurin tarjoilut syliin..että vaatteet märkänä saanut lähteä koneesta pois..
Pienen korvauken siintä sain..mutta kyllä otti päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 13:54

Niin hyvä tuuri käynyt,että vaikka olen 5-vuotiaasta asti lennellyt,ei ole humalaiset samoilla lennoilla örveltäneet.Onneksi! Käynyt kaiketi tuuri.
Muutama sydänkohtaus ilmassa ja kirkuvat tenavat vain olleet kutakuinkin useasti harmina.JA yksi todella töykeä lentoemäntä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 18:09

eipä ole ollut haittaa koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:20

Pitkillä lennoilla luulisi olevan tuo vaarana, mutta aina ollut siistiä porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.07.2013 - 08:58

aika harvoin on ollut mitään häiriötä (onneksi) voisivat rajoittaa myyntiä jos joku tilaa yli sietokyvyn, samoin omien juomien nauttiminen pitäisi huomata siinä vaiheessa kun henkilön äänenvoimakkuus kasvaa tietyn rajan yli ;)