Lapsivapaat lennot

Maksaisitko itse enemmän lapsivapaista lennoista?
Itse maksaisin, koska en halua pilata loma/muuttotunnelmia huutavan vaippakoneen tai pikkulapsen takia, joka huutaa pari penkkiriviä taempana.
Mitä mieltä olette?

Lisätty: 10.07.2013 - 15:02

Ja itseltäni pieni lisäys, että olimme Teneriffalla 2009 ja koneessa pari penkkiriviä viistosti vasemmalla huusi 2 lasta yhtä aikaa ja vanhemmat eivät tehneet asian eteen itään. Omat lomatunnelmani menivät siinä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2013 - 21:07

Ilman muuta maksaisin! Maksan jo nyt mielelläni sellaisesta hotellista, joihin kaikista pienimmillä on pääsy kielletty.Edellisen hotellin ikäraja taisi olla 12 vuotta...Tosin en nähnyt hotellissa yhtään lasta, joka oli todella hyvä asia.
Kun lähden lomalle, en todellakaan halua jännittää,että rääkkyykö siellä seinän takana varmasti joku tenava sen parin viikon ajan....Tai kiljuuko altaalla tai aamiaisella. Sama muuten pätee hotelliesittelyssä mainintaan "nuorison suosima" ...Kun olen lomalla, haluan rauhaa.Kartan siis perhe- ja lapsiystävällisiä hotelleja parhaani mukaan :)

Lisätty: 06.07.2013 - 13:51

Lisäisin vastaukseeni vielä yhden ajatuksen... Harvoin lapsi itse on syypää häiriköintiin;vika löytyy useimmiten vanhemmista.Siis aika usein.Kun meitin RiepuPetteriä ei ole ennenkään kielletty mistään....

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta en tosin muistanut noita lapsivapaita hotelleja, täytyyki mennä tsekkaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.07.2013 - 10:53

Miksipä en maksaisi. Onhan niitä lapsivapaita hotellejakin nykyään. Jos ei jaksa kuunnella jatkuvaa parkumista, olisi sellaiset lennot ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2013 - 06:35

No enpä taitaisi maksaa, minun matkojani eivät yleenä ole häirinneet parkuvat lapset vaan enemmänkin häiriöksi ovat olleet esim. lennoilla humalassa örveltävät aikuiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2013 - 10:22

No viime kesänä meillä oli Thaimaan lennolla, ei siinä unta saanut. ( lapsen itkusta ei voi valittaa)
Meillä oli tyttären perhe mukana ja heillä 2v poika hän lennosta viis veisannut ja heille tarjottiin parempi paikka koska poika sai myös oman tuolin.. ja he pystyivät nukkumaan..
Meillä takana taas oli noin 5v joka huusi koko matkan, ehkä maksaisin ehkä en riippuu tilanteesta.
Nyt vajaa kuukauden päästä lähdemme yhden lapsenlapsemme kera Rodokselle ( lyhyt lento kuin myös päivälento) paas kattoon kuinka hänen käy, elämän ensimmäistä kertaa lentokoneessa..
mutta onhan tuo päivä lento ja lyhyt aika..
ikäisekseen on huomattavasti vanhempi, en epäile tyttöä yhtään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2013 - 16:09

Empä maksaisi, sillä äitinä en voi hyväksyä sitä, etteivät lapset eivät voisi osallistua lennolle kuin lennolle vain siksi että heidän äänensä ja muut toihuilunsa eivät kaikkia matkustajia satu mielyttämään,. Tai .. jos tarkemmin asiaa mitin niin kyllä voisin maksaa, mutta vaiin jos lapsivapaiden lentojen rinnalle perustettaissiin myös känniläisvapaita, hajustevapaita, vanhusvapaita jne lentovuoroja. Meissä voi nimitäin olla paljon niitäkin jotka eivät pidä känniläisistä, hitaasti kulkevista vanhuksista,liikaa hajusteita päälleen lutranneista jne. matkustajista. Miksi turhaan eroitella vain lapset joiltain lennolita pois kun sen voisi tehdä kaikille muillekkin eri kansanryhmiä ärsyttäville. Saisivat kerrankin kaikki matkustajat mieleisensä lennon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2013 - 23:18

Koskaan ei lapset ole härinneet lentojani. Itsellänikin ollut aikoinaan tyttären lapset mukana..ja ovat olleet todella kiltisti..että ei ole häiriköineet..
Jos tässä terveyttä riittää..niin meinaan viedä vielä tämän ensimmäien 4:jättä polvea olevan lämpimään..kunhan kasvaa..