Mitä kasvatat tänä kesänä..kasvimaalla tai parvekkeella?

Avainsanat: mitä kasvatat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.05.2013 - 22:23

Jestas sentään, vaikka mitä. Jos kaikki luettelen tulee pitkä lista. Tilliä, persiljaa, ruohosipulia, pellavakukkaa, tuoksuhernettä, ruusupapua, ahkera-liisaa, krassia, tulikukkaa, begoniaa, orvokkeja monen värisiä, metsästä haalittuja villikukkia, terttuseljaa, lemmikkiä ja ehkä vielä muuta joka ei nyt muistu mieleen. Ai niin Karpaattien kello on myös. Herneet meinasi unohtua. Ja vielä samettiruusu, sinilatva ja salaatti.

Lähteet:
Oma parveke

Kysyjän kommentti

Kiitos..sinulla on todella paljon parvekkeella kasvamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2013 - 22:58

Terassille muutama ruukullinen kukka-asetemia, siinä minun istutukseni tälle kesälle ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2013 - 16:34

Kukkia parvekkeella eilen tuli taas lisää ostettua, nyt on niin pinkkiä niin pinkkiä eri värisävyissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2013 - 08:16

Mökillä laitoin muutaman perunan, vähän porkkanaa, tilliä ja persiljaa. Etanakotiloita löysin jo viisi kappaletta ja niitä en yritä kasvattaa vaan kerätä pois ja tuhota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2013 - 20:27

Kasvilavassa kasvaa pottua, salaattia sekä persiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 15:57

Taloyhtiön pihaan kunnostettiin viime kesänä hiekkalaatikon tilalle piskuinen ryytimaa, johon kaikki halukkaat voivat laittaa istutuksensa. En ole viherpeukalo, vaan varmistan vihannesten saannin paikalliselta kauppiaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.06.2013 - 19:25

jaa, marjoja tulee jonkin verran, viinimajoja, karviaisia, valkovadelmaa, aroniaa ja mansikoita, muutama pottu on luvassa ja vähän porkkanaa, salaattia, ruoho- ja tavallista sipulia ja tietysti herneitä, laitoinpa kokeeksi vähän kesäkurpitsaakin, saas nähdä miten äijän käy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 19:02

Toivottavasti kasvatan perunoita,sipuleita,salaattia ja jotain yrttejä,nyt pakko lähteä kastelemaan...