Onko ihosi jo palanut? Minulle riitti 20 min. aurinkoisessa säässä. Illalla kost.voidetta kului! Kesä on tullut! t.Punanahka...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2013 - 18:01

Eipä ole iho kärventynyt mutta pikkuisen väriä pintaan saatu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2013 - 19:09

Ei ole ihoni palannut,vaikka paljon olen ollut ulkona ja aurinko paistanut..
Hyvä rusketus on vain tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 19:36

Eipä varsinaisesti palanut, mutta tunsi kyllä olleensa auringossa, kun vietin pari päivää merenrannalla, vaikka käytin aurinkovoidetta suojakertoimella 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 19:56

Ei ole palanut....vielä, tosin käytän suuria kertoimia, rusketun todella helposti ja iän myötä herkemmin myöskin nahka "kärähtää".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2013 - 22:30

Rusketus tullut, kuten joka kevät ja kesä. En pala enkä käytä mitään suojaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 23:19

Kun ei ole auringossa ei pala eikä tarvitse kertoimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2013 - 08:18

Kyllä taisi olkapäät eilen palaa. kun kaadoimme puita, pilkoimme ja askartelimme muutenkin. Eikä siinä muistettu sitten rasvoja käytellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2013 - 20:24

Pikkuhiljaa on iho elämän myötä parkkiintunut, ettei se enää pala. Yksi syy on varmasti se että olen syönyt säännöllisesti D-vitamiinia. Ruskeaksi tuo vähäinen punastuminen on jo ehtinyt näinä päivinä muuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 16:02

Vietin eilen muutaman tunnin löhöillen auringossa enkä palanut ollenkaan. Luotan samaan "poppakonstiin" kuin Idakin eli D-vitamiinin voimaan. Aikaisemmin paloin hyvinkin nopeasti ja välttelin suoraa oleskelua auringossa. Jostakin Antti Heikkilän kirjasta luin D-vitamiinin vaikutuksesta ja otankin sitä suht säännöllisesti (4000 IU).

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.06.2013 - 19:31

paloihan se heti ekana päivänä turkissa alkukuusta, nyt sitten nahka varisee kävellessä tien poskeen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 19:06

Ei pelkoa palamisista,maltilla auringossa ja tuloksena ihan kaunis väritys,joka on valitettavasti ^katoavaa kauneutta^.Ilman ottamista tulee pyöräillessä ja kasvimaalla...