Tuotteko tuomenkukkia sisälle vai onko tuoksu liian huumaava?

Avainsanat: tuomenkukkien tuoksu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2013 - 10:08

Tuon, kieloja myös. Tuokssu noisa kukissa ei ole todellakaan liian huumaava.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2013 - 11:09

En tuo missään nimessä. Tuomet, kielot, hyasintit ja muut voimakkaasti tuoksuvat aiheuttavat mahdottoman päänsäryn. Tuomethan ovat kauneimmillaan ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2013 - 13:18

Olen kaiketi harvinainen yksilö,koska mielestäni tuomi tuoksuu/haisee kissan kuselle . Kauniita kukat kyllä ovat, mutten ikinä niitä lähelleni huolisi ....Eikä siitepölyallergiakaan taitaisi hyvää tykätä. Saan kaiken lisäksi samantyylisiä oireita, kuin Piiu tuossa yläpuolella kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2013 - 15:30

Tuomea en kotiini tuo. Haisee niin järkylle etten osaa edes kuvailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2013 - 19:36

Liian kitkerä haju,ei tuoda sisälle. Tuomipihlaja miedompi,niitä vois tuoda sisällekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2013 - 19:43

Talomme tontin nurkalla kasvaa ja kukkii iso tuomi ja siitä riittää tuoksua, ei tarvitse tuode sisätiloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2013 - 08:40

Tuomen kukat on kauniita,mutta tuoksu kamala ja niissä on elukoita,eli ei meille niitä ollenkaan.Kieloja kerään,muta laitan ne parvekkeelle,kieloista tulee päänsärky ovat niin voimakkaan tuoksuisija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2013 - 09:31

Tuomen kukat saa olla tuomessa mutta on huumaava tuoksu Kupittaanpuistossa noita käyn nuuhkuttamassa Pikin kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2013 - 23:15

Ehdointahdoin en itselleni migreenikohtausta halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.05.2013 - 02:47

en tuo, meillä ei juuri kukkia ole, kissa tykkää niistä ihan liikaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2013 - 12:43

Kaupunkilaisena ei ole mahdollisuutta napsia kukkia kotivaaseihin. En välttämättä kyllä kotiin toisikaan, sillä mielestäni kukat ovat kauneimmillaan kasvupaikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2013 - 20:04

Liian voimakaat aromit tulevat tuomen kukkasista..vaikka kukat kyllä kauniita..
Valkoisia ja sinisiä sireeniä aina välillä otan kyllä maljakkoon..kaunis yhdistelmä mielestäni..eihän ne kestä,kun hetken maljakossa..sitten nuukahtavat.