Joko pääskyset tulivat tervehtimään?

Minä näin tänään ensimmäiset ja niitä oli paljon. Tuossa talon ympärillä lentelevät ja laulelevat omalla erikoisella äänellään. Tuli ihan sellainen herkkä hetki kun ne kuulin.

Avainsanat: pääskyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.05.2013 - 21:35

Oi sinua onnellista. Minä luulin jonkin aikaa sitten nähneeni, muttei tänne kahden Savon rajalle ole vielä yksikään pääsky ennättänyt. Kyllä se aina jotenkin sykähdyttää kun ensimmäisen näkee: yes, nyt on kesä!

Kysyjän kommentti

Kesä on tullut ja toivottavasti pääskysetkin jo sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2013 - 00:08

Turun seudulla Kustavin Vuosnaisissa pääskyset lentelivät jo iloisina, mutta hyönteisiä ei juuri näkynyt, ainoastaan muutamia perhosia, ampiaisia ja pari hyttystä.
Kyllä ne pääskyset nyt vihdoinkin on kohta lähdössä jo sisä-Suomeenkin.
Ukkosta oli tänään, päivän helteen jälkeen ja hetken aikaa kaatosade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2013 - 19:05

Eipä ole tullut nähtyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2013 - 19:15

Vielä ei ole tullut pääskysiä bongattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2013 - 20:51

En ole vielä nähnyt yhtäkään pääskyä.