Toivotan kaikille napsuäideille oikein ihanaa ja rakkauden täyttämää päivää.

www.youtube.com/watch?v=Qh-yZllRIUY

Avainsanat: äitienpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2013 - 08:47

Oli sydäntä lämmittävä äitienpäivä.kun sain tytären pojalta ja hänen vaimoltaan ihanan uutisen..näin ilmaisivat asian..pieni kirjekuori sydämmiä täynnä ja runo siellä..

Salaisuude suuren,kuiskaan mukaa tuulen.
Kasvaa masussa sormet ja varpaat,
nyt jo varmaan arvaat.
Toive suuri toteutuu,
kunhan koittaa Joulukuu. Salaisuu ei pysy kauaa,
meillä odotetaan vauvaa..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Varmasti oli paras Äitienpäiväkortti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2013 - 22:21

Kiitos vaan Ida! Oikein mukavaa juhlapäivää myös sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.05.2013 - 00:10

komppaan iidaa, hyvää äitien päivää kaikille äideille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2013 - 10:29

Kiitos paljon ja samaa toivotan sinulle. Tämä mummeli ihailee parvekkeella olevaa kaunista Karpaattien kelloa. Mummolle niin rakas tyttö toi kukkasen, tullessaan muutamaksi päiväksi mummon iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 12:57

Kiitos Ida, sitä samaa toivotan sinulle ja kaikille mulle äideille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 20:43

Kiitos Ida. Päivä on kallistumassa iltaan jo, mutta juhlitaan silti ja myöhään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2013 - 07:37

Kiitos kiitos, ja tuo päivähän meni paripäivää sitten.. ja hyvin onnistunut päivä todella oli...