Oletko matkallasi törmännyt kiskurihintaan ?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...6_ma.shtml

Avainsanat: kalliit hinnat matkalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2013 - 23:28

Muutaman kerran. Törkein tapaus sattui Marrakeshissa, jossa jouduin ostamaan lapselleni sadetakin kiskurihintaan ja myyjä olisi vaatinut vielä saksilla lyhentämisestä 10 euroa. Naamani taisi olla sellaisilla lukemilla, ettei ukko uskaltanut vaatia uudelleen kun nappasin sakset äijän kädestä ja saksin takin itse lyhyemmäksi.

Kysyjän kommentti

Onneksi olit Suomalaisen sisukas tuossa tapauksessa! Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2013 - 17:39

Onnekseni olen välttynyt. Otan kyllä ensin selvää mitä maksaa, ennen kuin tilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 18:02

En osta mitään kiskurihintaan, mutta täytyy sanoa että Egyptissä kyllä yritettiin useastikin, varsinkin taksit olivat pahimpia... ( paras keino on sopia taksin kanssa summa jo etukäteen ja kuvata vielä tuo tilanne, se onnistui meiltä todella hyvin yhdeltä taksikuskilta jäi raha saamatta vei meidät ihan eri paikkaan)
Kamelikyyti on todella paha paikka, näin tapauksen kun vaalea mies ei selästä pois päässyt ennenkuin oli maksanut lisää.. ( tapahtui pyramiideillä)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.05.2013 - 00:12

olen törmännyt, eivät vielä kaikissa maissa tajua sitä että tyytyväinen turisti tulee uudestaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 12:54

Yrityksiin olen törmännyt, Venetsia yksi pahimmista paikoista ja jos onnistui löytämään esim. kohtuuhintaisen ruokapaikan, niin ruuan laatu ei ollut kaksinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 20:46

en ole ulkomailla, mutta ei tarvi sinne mennä kun kotimaan hinnatkin ovat jo kiskuriluokassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2013 - 10:12

Eipä ole kohdalle osunut sellaisia hintoja, ettenkö olisi suostunut maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 19:42

Turkissa on kyllä kiskurihinnat..mutta tinkii puolet pois,että voi ostaa..