Onko ukkonen jo hätyytellyt?

Seurailin tuossa ukkostutkaa - ja johan tuo pirulainen on ehtinyt maamme kamaralle rytisemään.

Avainsanat: ukkonen hätyytellyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2013 - 20:49

eipä ole kovapyöräkärryt kolisseet pääni päällä ja tulikivet lennelleet ylleni.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksesta. Toistaiseksi meilläkin on vielä vältytty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2013 - 23:28

Jos on yöllä käynyt hätyyttelemässä,en ole huomannut,aamulla oli ihmeellisen kostean lämmintä,joten on saattant ukkostella.Paha vika nukkua ukkosen vahtaamisen sijasta ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 06:19

Ei vielä, pidän kyllä ukkosilmoista, etenkin jos olen sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 10:22

Meillä täällä Kouvolan suunnalla oli eilen illalla ukonilma.Pieni tosin, eikä ihan päälle tullut, mutta kuitenkin.Senverran jyrisi, että tietokoneen johdot kiskoin muutamaksi tunniksi irti seinästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 18:11

Eipä ole nähty tai kuultu vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2013 - 18:53

Johan tuo eilen iltapäivällä ryski oikein kunnolla, ja sadetta saatiin kuin saavista kaatamalla. Tänään oli asfaltit täynnä kuolleita kastematoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.05.2013 - 12:18

ei ole vielä ukkosta näkynyt, kun loppuisi nuo lumi- ja vesisateet ;)