KidSing .. mitä pidät tulevista laululintusista?

Onko suosikkia ja miten on pärjännyt? Minun tyttöni pääsi finaaliin - siis suosikkini Oona.

Lisätty: 07.05.2013 - 21:38

Epälijöille suosittelen: katso ja kuuntele oikeasti. Laulavat paremmin kuin nykyiset uudet laulajat.

Avainsanat: kidsing laululintu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.05.2013 - 11:27

Ei ole vielä suosikkia löytynyt. Mutta ehkä se sieltä löytyy kun kisa etenee.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Nythän seuraavaksi alkaakin se kovin osuus. Upeita on laulajat, jokainen omalla tavallaan valtavan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2013 - 08:55

En osaa kommentoida, kun en ole ohjelmaa koskaan katsonut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2013 - 17:53

Girasolin kanssa tilanteeni aivan samanlainen, en ole katsonut tuota ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.05.2013 - 23:59

en pysty katsomaan epävireessä laulavia lapsia jotka esittävät aikuisten lauluja ja jopa ulkomaankielellä, lopussa varmaan on taso parantunut, mutta mielestäni lasten pitäisi laulaa lasten lauluja :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 18:42

Olen joitain kertoja katsonut mutta nimet ja lapset kumminkin unholassa...