Hyvää ja kaunista perjantai aamua kaikkille napsuille.Mitäs tänään teette?

Mie lähden ystävättäreni kanssa kaupungille ostoksille,käymme myös syömässä jossakin mukavassa paikassa.Lappeenrannassa on aurinkoinen sää.

Avainsanat: ostoksille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2013 - 10:55

Samoin Sinulle täältä H:stä,tuntuu jo kesäisen lämpimältä eikä kylmää tuulta ainakaan tässä meidän pihapiirissä.Iisiä meno tässä päiväsaikaan,iltapaivällä hiukan siistiytymistä ja illaksi Musiikkitaloon konserttiin,joka on ollut melkein PE-rutiinia kuluneen talven.Ens KE on RSO:n Euroopankiertue-lähtökonsertti ja sinne...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2013 - 13:14

Terveisiä vaan täältä Mäntyharjun metsistä! Ilma on komea, mutta tuulta tuppaa olemaan liikaa...Mutta pääasia, että koira otus nauttii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2013 - 19:27

Savossa on ollut upea, mutta tuulinen päivä. Illemmalla rauhoittui, pääsin hieman pihahommiin.
Uusiokäytin vanhan grillitason. Tein siihen kannen päälle ja nyt on uusi pöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2013 - 19:59

Normityöpäivä tänään, kaunis mutta tuulinen sää, huomenna on tarkoitus lähteä ystävättären kanssa shoppailemaan, kenties Varkauden suunnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2013 - 22:25

Raskas päivä ollut,kun olen ollut auttamassa asioiden hoidoissa..että voimme saattaa veljeni viimeiselle matkalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.05.2013 - 02:09

yö meni töissä, varattiin ensi sunnuntaille matka turkkiin, ei tipu hinnat ei, vaikka on näin myöhäinen ajankohta, tarjontaa on supistettu huomattavasti :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2013 - 07:47

meillä on jo lauantai,,tänään petangi turnaus meren rannalla,onneksi on palmuja ,antavat varjoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2013 - 09:17

En tehnyt mitään. Allergian kourissa kotona lepäilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 18:40

Taas uusi perjantai..
Tänään heräsin kotoani Lapin reissun jälkeen..
Koira vahtii minua silmä kovana etten vaan karkaa taas..
Saunassa käyty ja muita lapsia on käynyt pitkin päivää..
Porolihapullista tein vokkiruokaa, ja illalla isäntä istuu TV:n viereen peliä katsomaan...
Ja itse istun netissä kun ei ole tullut puoleentoista viikkoon käytyä...