Otatko matkoillesi mukaan aina kameran, videokameran tai kannettavan tietokoneen?

Avainsanat: kamera videokamera läppäri matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2013 - 16:56

Kamera ja videokamera,tietokoneet löytyy kohteista

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2013 - 13:56

Kameran otan jokaiselle matkalleni mukaan sillä rakastan kamerakuvausta, mutta videokamera ja kannettava tietokone saavat jäädä aina kotiin. Videokameraa en omista ja kannettava tiekone puolestaan ei mielestäni kuulu matkoille, ei ainakaan niille joihin minä osallistun. On suorastaan nautinnolista elää lomamatkan verran "vanhanaikaista"elämää ilman tieokoneita ja muita mukana raahattavia nykyajan yhteydenpitovälineitä kännykkää lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2013 - 17:35

2 kameraa mukana aina ja läppäriä en ole vielä omistanut mutta uskon että on nyt kun elokuussa lähdemme mut jos ei niin onhan siellä nettikahviloita sillä siitä selviää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2013 - 18:33

Pieni pokkarikamera on mukana ja sen videokuvausominaisuudet riittävät minulle, joten erillistä videokameraa ei ole. Lisäksi on erillinen gps-mokkula, joka tallentaa päiväretkien koordinaattitiedot, jotka voidaan sitten jälkeenpäin liittää kuviin.
Tietokonekin on aika usein mukana. Kopioin sen avulla kameran kuvat muistitikulle, niin ovat sitten tallessa, jos kamera hajoaa tai varastetaan matkan aikana. Jos majapaikassa tai sen lähistöllä sattuu olemaan wlan-yhteydet, niin läppäriä käytetään myös kotimaan uutisten seuraamiseen ja muuhun sellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2013 - 19:36

Digikamera aina,videokamera riippuu kohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2013 - 20:05

En mitään noista. Lomat on lomia, enkä halua mitään rasitteita mukaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2013 - 20:06

kamera on aina matkoilla mukana, joskus tulee otettua kuvia enemmänkin, joskus ei kuvan kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2013 - 21:46

Kameran yleensä, joskus oli videokamerakin mukana. Kotimaan reissulle otan ilman muuta videokameran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2013 - 12:36

Kamera on pakattuna,sillä voi ottaa videotakin,jos muistikortti riittää...puhelin,otsalamppu ja linkkuveitsi ;-) siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2013 - 17:20

Kamera aina mukana, pikku videoitakin sillä saa. Lomamatkalla en tietokonetta missään tapauksessa käytä, pitää päästä irti arkirutiineista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.05.2013 - 01:27

kameran otan aina, nyt sitten ensimmäistä kertaa tabletin kun hotellissa on kerran ilmainen netti, lähtö siirtyi hieman ja on 12.5 ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2013 - 10:04

Videokamerat. Sekä tasku- että tavallinen. Läppäriä ei onneksi ole, pääseepähän siitä netistä edes vähäksi aikaa eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2013 - 18:37

Tavallinen kamera kulkee aina mukana matkoilla - nyt en tosin älypuhelinten aikana ole pidemmällä reissulla ollut. Monethan käyttävät pelkästään sitä kamerana, mutta luulen kyllä itse vielä pidättyväni hieman "vanhanaikaisemmassa" versiossa. Kannettavaa en mukaan kaipaa, loman pitää olla loma. Älypuhelimella sitten ilmaisia WiFi-verkkoja käyttöön, jos ikävä sivistykseen kalvaa.