Hulluin ideasi?

Hairahdin leikkaamaan vanhoista lakanoista ohuita suikaleita. Ne sitten virkkaan "naruksi" jonka hyödynnän edelleen matonkuteeksi. Taitaa mennä kyllä ikä ja viimeinenkin terveys!

Avainsanat: leikkaaminen lakana virkkaus madonkude

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2013 - 17:01

Mullahan tää on useinkin ja hyvät naurut on tullut saatua...
Esim. mieheni osti polkupyörän vuosia vuosia sitten ja kun nuo vanteet oli maalipinnoitettu niin nuo jarrupalat vinkuivat pahasti..
Minä viisaana tyttönä neuvoin miten saisi nuo olemaan vinkumatta, käskin ukon öljytä nuo vanteet, niin ukko sanoi et ei tuo käy kun sen jälkeen ei ole enää jarruja, joten se siitä hyvästä ideasta..
Tulee mieleen kun noita Speden sketsejä kattoo taidan kuulua samaan kaliberiin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2013 - 23:33

En tiedä onko hulluin..vai viisain idea,,kun olen hurautellut auton kanssa..opetellut taas ajamaan)
Ainakin 20 voutta tätä ennen,kun olen kuskin paikalla istunut..kyllä pelottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 00:08

Lasna ollessain äitini huudahti saadessaan sähköiskun kosketettuaan saman aikaisesti valaistun karttapallon jalustaa ja lämpöpatteria. Ryntäsin paikalle viereisestä huoneesta ja kysyin: "Ai siis näinkö?"

Lähteet:
Muistin syöverit

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.04.2013 - 01:12

jos avioliittoa ei lasketa hulluksi ideaksi, eikä lasten tekoa vähän vanhemmalla iällä, niin en kyllä ole hulluja ideoita juuri saanut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 08:14

Mitä ne sellaiset ovat? Ei...En tunnusta koskaan sortuneeni yhteenkään hulluun ideaan! Hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2013 - 12:58

Paljonkin on hulluja ideoita tullut, mutta onneksi en toteuttanut niitä. Kahjona mua olisi pidetty, jos olisin kävellyt pitsipeitteestä tehdyssä hameessa ympäri kyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:28

Hullulla on monta hauskaa hetkeä, ei niitä pidä väheksyä.