Mikä on ihmisen suurin lihas? Ei miehillä.

Lisätty: 20.04.2013 - 01:51

Ja kuten sanoin, ei miehillä. naisilla tämä lihas voi venyä uskomattomiin mittoihin lepotilaan nähden. Hei !! Naiset!

Lisätty: 20.04.2013 - 11:34

Hups! Olin innoissani liian kaikkitietävä, sitä se aamuyön napsuttelu tietää. Mutta kun on niin tulkinnanvaraista, lihashan supistelee, ja tämä myös, mutta lääketieteellisesti suurin lihas on pakara. Tämä on vain lihasontelo. Anteeksi.

Avainsanat: on "pulla uunissa"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.04.2013 - 20:27

Takamuksen lihas. Näin kertoi wiki. Arvelin kyllä muutenkin pakaraa.

Kysyjän kommentti

No niinhän minäkin wikistä luin. Mutta se on \"lihasontelo\", joka on naisilla, eli kohtu. Mutta kyllä näin kevään tullen mieluimmin katselen niitä pakaroita!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2013 - 19:44

Kyllähän se on pepussa.Eli pakaralihasta veikkaan minä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2013 - 21:28

Pakara. Miksei miehillä? Outo juttu, en kyllä tiedä, en ole pahemmin puristellut. Katsellut toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 22:34

Kyllä ne on nuo istumalihakset..toisilla todella suuret lihakset,että tuntuu ihan pahalta katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.04.2013 - 01:15

ei siellä pakarassa kuitenkaan ihan kaikki lihasta ole ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 09:53

Pakarastahan on kyse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:31

Istumalihas kait.