Suunnitteletko tekemisiäsi viikkoja eteenpäin esim. kalenterin avulla? Vai onko suunnitelmia ollenkaan?

Vai oletko aina spontaani ja valmis kaikkeen / et tee juurikaan mitään?

Ja mihin kategoriaan tämän nyt sitten ja laitat? Näitä on liian vähän....

Avainsanat: suunnittelu kalenteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 20.04.2013 - 01:16

merkkailen kalenteriin sovittuja asioita, ettei tule sovittua samaan aikaan montaa asiaa ja haluan muistaa sopimani asiat, että voin toimia sovitusti ;)

Kysyjän kommentti

Kyllä näin on,että ilman kalenteriani en toimeen tulisi! Sanonkin sitä sihteeriksi.... Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.04.2013 - 20:33

En suunnittele mitään etukäteen. Tilanteen ja inspiraation mukaan etenen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2013 - 21:27

En pahemmin uskalla suunnitella. Yleensä toiset pitää huolen, että suunnitelmani muuttuu. Päivä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 22:53

Olen todella himo suunittelija..nytkin almanakassa jo toukokuun juttujakin.
Ruokia myös suunittelen..mitä viikon aikana syödään.
Nytkin on viikonlopun tavotteena saada puut pinottua,kun useampi koivu kaadettu pihasta.. on pitkin pihaa suuret halkomäärät pilkottuna.

Onneksi on näitä puunkaato firmoja jotka tekevät ihan polttopuiksi asti..mutta kyllä se maksaakin mansikoita..
Nyt kyllä jo paikkoja kolottaa,kun olen tänään ahkeroinut puitten pinous hommissa..
Sitten syksyllä siirettävä kuivuneet puut alakerran puuvarastoon..mikä on talon alakerrassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 01:58

En suunnittele. Äiskä antaa aina niin kauniita kalentereita, ettei niihin hanno menojaan kirjottaaa. Muutenkin olen ihminen, joka laittaa menot päähänsä, sieltä sitten poimii, josko pitäs vai menikö jo. Hyvin oon tässä ajassa vielä pysyny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 17:11

Kyllähän tulee suunniteltua monetkin asiat etukäteen esim. matkat ja nytkin suunnittelen jo sinne nuo retket kun saa 3kk ennen lähtöä ostaa nuo etukäteen, mutta useimmin tulee hetken mielijohteesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:32

Päässäni on kalenteri, on jotain lääkärinaikoja ylhäällä.