Hyvää viikonkoppua kaikille!! Millaiset suunnitelmat tulevana viikonloppuna?

Itse olen lähdössä testaamaan Holiday Club Saimaan palvelut Rauhaan, entiselle työkaverille on sinne järjestetty yllätys- 60-vuotispäivä-juhlat.

Avainsanat: kylpylä rauha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 19.04.2013 - 08:29

levähtelen ja touhuan pihalla, käyn elukoiden kanssa lenkillä, saunon ja lämmitän takkaa, sitten sitä taas maanantaina jaksaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2013 - 07:00

Kyllä Turussa pysytään, elokuviin olis tarkoitus tänään isännän kanssa mennä, huomenna taas lapsemlapsi kylään puikahtaa koska vanhemmat menevät syömään ja elokuviin, sunnuntai otetaan rennosti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 15:26

Lepoa ja pientä pihan ja kodin siistimistä. Mies huomisen töissä, joten saan vapaasti huseerata :) Takkaa varmaankin lämmitän, samoin kuin tuo Amu ja ulkoilen piskin kanssa.Rento meininki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 19:40

Hammashihnan ja vesipumpun vaihto.
Rauha oli ennen aikas pelottava paikka. Ei nykyisin. Mukavaa reissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2013 - 20:22

Viikonlopusta tulee hyvä kun lenkille pääsee. Mitään muita suunnitelmia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2013 - 21:21

Kiitos - samoin sinulle.
Minulla meni askartelutarvikkeiden etsinnässä puoli päivää, puoli päivää tekemisessä.
Huominen menee lauluharrastuksen merkeissä ja sunnuntaina - olen ulkona jos sää sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 00:11

Rankka viikonloppu,pitää saada piha kuntoon..kun on koivuja kaadettu..ja polttopuut pinoon kuivumaan.
On minun hommia, mies ei pysty tekemään,kun on toipilaana leikkauksesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:38

Kiitos samoin hyvää viikonloppua. Eipä ne mummelin suunnitelmat ole kovin kummoiset viikonlopulle.
Kunhan elää saa.