Oletko tehnyt tuttavuutta majavan kanssa?

Meillä mökillä niitä on aina ollut.Onneksi ovat kilttejä ja hieman arkoja otuksia ...
yle.fi/uutiset/majava_tappoi...origin=rss

Avainsanat: vihainen majava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2013 - 20:04

Ennen vanhaan Punkaharjulla asuessani, niin lenkkipolun varrella rannassa oli majavan pesärakennelmat ja välillä tuli seurattua niiden elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2013 - 18:15

En pitkään aikaan. Joskus kalassa olessa, pari kävi hätistelemässä venettämme kauemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2013 - 22:40

Vuosia sitten saaressa mökillä katseltiin joka ilta kun majavat kävivät moikkaamassa rantalaiturin tuntumassa. Pesän paikkaa emme saaneet selville, mutta rauhallisia olivat. Ei niistä haittaa ollut ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 23:20

Olen noita majavia aina joskus nähnyt..mutta ei sen parmpaa tuttavuutta olla tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:28

enpä ole ikinä nähnyt eikä kukaan tuttavistani ole väittänyt olevansa majava ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:39

Enpä ole kuin yhden kerran, eläinhoitotyössä majava tuotiin kuolleena eläinhoitolaan..
komea elukka, mutta hämmästys suuri kun lähetettiin tämä kuollut otus yliopistoon jossa tämä otus tutkittiin, kuollut vanhuuttaan mutta on ollut jollain yksityisihmisellä lemmikkinä, koska todettiin että oli kastroitu..
Koskaan kukaan ei otusta kysellyt ja tämä kun ei kuulu meidän luontoon.. ja tuskin omistaja olisi moista uskaltanut kysyäkään ei kuulu lemmikkeihin...