Koira oppii melkein mitä vain.Uskotko?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml

Avainsanat: rahakoira poliisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 11.04.2013 - 02:01

oppii se, meillä toinen koira kieroilee toiselta makupalan esim. haastamalla leikkimään tai ryntäämällä ovelle haukkumaan muka jotakin, toinen jättää luunsa ja se on menetetty luu sen jälkeen ;)

Kysyjän kommentti

Heh...Kuulostaa tutulta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2013 - 16:57

Kyllä koira oppii ja kissan opettaminen hankalaa mutta pojalleni on tämäkin helppoa.. saa jopa kissan hyökkäämään kun vain sanoo ja näyttää paikan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 17:18

Kyllä koira oppii lähes vaikka mitä, kunhan opettajalla on kärsivällisyyttä ja pieni palkkio onnistumisista kannustaa opintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 18:47

Muusta oppimisesta en tiedä, mutta lehtijuttujen ja tv-dokumenttien perusteella koirat tuntuvat kyllä haistavan melkein mitä vain. Joku huumekoira oli löytänyt täyden bensiinikanisterin sisälle erilliseen metallisäiliöön piilotetun huumeen. Toinen koira oli oppinut haistamaan jonkin syöpätyypin esiasteen ennen kuin sitä pystyttiin havaitsemaan millään muulla keinolla.

Vanha viidakon sananlasku sanoo: "Koira oppii kaiken, mitä opetetaan; kissa oppii kaiken, mitä haluaa oppia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 19:54

Kyllä, jos sille heti pennusta opetetaan kaikki oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2013 - 08:53

Kyllä koira oppii,kun maltillisesti sitä opetetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2013 - 11:54

Uskon, ja oppisi enemmänkin jos olisi fyysisiltä ominaisuuksilta mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2013 - 21:36

Kyllä oppii ainakin koirat, eivätkä kissatkaan tyhmiä ole. Kun vain on aikaa paneutua pienien juttujenkin opettamiseen, niin perille menee.