Mikä on onnesi mitta?

Kategoria voi olla mikä tahansa, ei välttämättä perhe ja ihmissuhteet.

Avainsanat: onnen mitta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2013 - 10:54

Vaikean laitoit.Toisaalta helpon.Eikö ihminen ole silloin onnellinen,kun on hyvä olla?

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 01:32

Minä voisin sanoa nyt tällä hetkellä..että onneni mitta on..kun lapsenlapseni käyn usein meillä..ja pistän käden hänen vatsan päälle,ja kysyn potkiiko vauva..eihän kukkokaan käskien laula.. ihan hiljaista..
On sellainen yöllä liikkuja..toivon mukaan tavat muuttuu,kun putkahtaa maailmaan..
Toukokuussa pitäisi tulla ensi kirkaisu..että täältä sitä tullaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 10:21

Vapaus ja terveys. Niistä viimeksi haluaisin luopua. Terveys varmaan lopulta heikkenee, mutta vapaus ei toivottavasti milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:52

Kyllähän tuo on perhe ja lähimmäiset... meitä tiiviimpää perhettä saa kaukaa hakea, kaikki meidän miniät kuin vävypojat ovat yhtämieltä ja eivät ole aikaisemmin tällaiseen perheeseen tutustuneetkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 15:56

Onneni mitta on rakkaimpien ja läheisempien ihmisteni onnen mitta, eli mitä onnellisimpia omaan elämäänsä minulle tärkeät henkilöt ovat sitä onnellisempi minäkin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:47

Se on mittanauha syntymästä kuolemaan ja ikikotiin pääsy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 20:07

Todellisia onnenjuttuja on ollut elämässä todella vähän. Ne mitä on ollut, niitä ei voi millään mitata.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.04.2013 - 23:39

leo-setä nuo perusasiat jo sanoikin, siihen päälle pieni lotto-voitto että pääsisi tästä töissäkäynnin pakosta, niin en kyllä muuta keksisi toivoa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:23

Tasapainoinen, hyvä olo.