Millainen ihminen on mielestäsi hauska?

Avainsanat: ihminen hauska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:35

Sellainen joka on samalla aaltopituudella. Vähän höperö, hieman dementoitunut, osaa hassutella, huumorintajuinen sekä saa minut nauramaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Oli hauska vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2013 - 23:11

Spontaani jolla on tilannekomiikkaa.Ei teennäinen tai ilkeä.Nauraa korkeintaan itselleen eikä missään nimessä tee pilaa toisista ihmisistä...Siis ainakaan ilman lupaa... Sellainen, joka myös osaa olla hiljaa ja kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2013 - 23:31

Rento rempseä ..eli kenen kanssa on hauka olla.. huumori pelaa..ei mikään nipottaja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 06:33

Hyvän tilannehuumorin omaava, ei pahansuopa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:48

Reilu ja rento ja huumorinkukka kukkii ja osaa myös nauraa itselleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:59

sinut kaikkien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.04.2013 - 00:05

vitsejä kertova ihminen on hauska, samoin pelle sirkuksessa, tilannekomiikka on hauskaa, vaikkakin vaikeaa, mutta iloinen huumorintajuinen ihminen on aina hauska ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 10:52

Hyvän tilannekomiikan omaava ihminen joka ei soru loanheittelyn eikä alpäähuumorin tasolle on minun mielestäni hauska immeinen.