Tässä olen pohtinut,kun on isän tekemiä leikekirjoja 10 kpl..alkaa sotavuosista..olisiko niillä mitään käyttöä jossakin?

Kaikkiaan on näitä kirjoja 30 kpl..mutta jaoimme ne veljien kanassa..eli jokaisella 10 kpl.

Avainsanat: vanhat leikekirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 06:32

Kissanaisen kanssa samaa mieltä, meillä äitini jäämistössä oli vastaavanlaista tavaraa, päiväkirjoja, rintamakanttiinin vieraskirjoja ym. ja osa niistä annettiin Lotta-museolle, koska äitini toimi sodan aikana muonituslottana rintamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.04.2013 - 22:54

Joku sota-arkisto voisi olla kiinnostunut niistä. Ei kysyvä tieltä eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:47

Sota arkista saattaisi olla hyvä paikka jos kerran et itse halua pitää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:10

Olisin minäkin ehdottanut sota-arkistoa,pistän linkin yhteystietojen takia.Olen siellä tutkinut tiedostoja ja arkistoja itsekin
www.arkisto.fi/fi/news/95/35...arkistoon/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:33

Ellet halua säilyttää jälkipolville, niin varmaan niitä voisi kaupata johon sotamuseoon tai -arkistoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 20:00

edellä on jo vastauksia valmiina paljon, joten en lisää mitään tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 00:26

www.arkisto.fi/fi/palvelut/y...-luovutus/
"Arkistolaitos vastaanottaa yksityisarkistoja joko lahjoituksina tai talletuksina. Luovuttaja voi itse määritellä luovutuksen ehdot ja mahdolliset käyttörajoitukset."