Tutkimuksen mukaan Britit ja Venäläiset juovat lentokoneessa eniten alkoholia/häiriköivät.Juotko itse lentomatkan aikana?

Avainsanat: alkoholi lentäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.04.2013 - 23:33

Silloin kun lentelin vielä, niin tottahan sitä drinkkiä piti ottaa. Sitä olikin kiva metsästää takaisin lasiin ilmakuopan tullessa. Hauskoja hetkiä alkoholin kanssa. Enemmän meni muualle kuin suuhun.

Kysyjän kommentti

Kyllä vaan.Kohtuudella ja hauskaakin useimmiten sitten on :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2013 - 12:16

no tota noin .tietty juomat auttavat lentopelosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2013 - 12:30

Juon, mutta vain senverran etten tule humallaan ja joudu jälkeenpäin katumaan humalapäissäni tehkemiäni typeryyksiä. Sellainen ei lentomatkoille sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.04.2013 - 12:40

tilaan matkan aikana yleensä 2 olutta ja viinin jos liharuokaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2013 - 12:49

Itse kyllä haluaisin juoda vähän lennolla. Tai aika paljonkin. Ja sen lennonkin voi unohtaa.
Lähde: Kommentit Ajatusten Tonava

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 06:20

Viiniä yleensä otan ruuan kanssa ja "jälkkäriksi", kohtuudella kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:41

Joka kerta olen sen pikkupullon valkkaria ostanut joka vastaa hieman yli yhden pikarillisen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:22

Sen voi uskoa - ainakin naapurimaalaisista. Öykkäröivät ainakin noissa turistikohteissa.
Kyllä sitä varsinkin pitkällä menomatkalla pitää yömyssyjä ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 20:05

Jään mieluimmin kentälle kun nousen koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:30

Joskus ruoan kanssa punaviiniä. Jos on ollut merkkipäivä, niin sitä juhlistan kuohuviinillä. Yleensä lennot menevät ilman akunaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2013 - 12:34

Kyllä sitä vähän tulee otettua. Aikakin kuluu paremmin ja on rohkeampi ottamaan kontaktia uusiin tuttavuuksiin.