Näin Samoalla.Toimisiko Suomessa?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...5_ma.shtml

Avainsanat: maksa painosi mukaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2013 - 18:13

Voisihan tuon meilläkin toteuttaa, mutta vain jos samatapaista lisämaksua painon lisäksi ruettaisiin käyttämään myös ihonvärin ja pituuden yhteydessä ja makustajia rangaistaisiin lisämaksulla siitäkin, että on yksikätinen, tai yksijalkainen, tai menettänyt vaikkapa toisen munuaisen eikä tästä syystä ole täydellinen.

Kysyjän kommentti

Hieno vastaus! Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2013 - 16:15

Siitä vaan ja jos on alipainoa...seuraisi hyvitys,sillä joku kompensaatio pitäisi olla ylipainon vastakohdille.Vaaaálle vaan kamat+matkustaja tsekkauksessa,sitten turvatarkastukseen.

Lisätty: 04.04.2013 - 16:17

Huomasin seuraavan kyssärisi,miten ylen lihavat ihmiset mahtuvat nykyisiinkään lentohuusseihin saati istuimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2013 - 16:29

Finnairille sama homma! Onneksi kävin juuri lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2013 - 18:01

Taitaa tulla muoti ilmiöksi, en kumminkaan kannata, vaan koska nykyään saa ostaa istuinpaikat jo valmiiksi niin sen luulisi riittävän...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.04.2013 - 21:30

olisi hyvä jos punnittaisiin laukut ja matkustaja, jonkun rajan ylittävästä summasta perittäisiin maksua, alittavasta taas annettaisiin alennusta, koneet kevenisivät vauhdilla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2013 - 21:39

Tätähän on aina välillä väläytetty toteutettavaksi, mutta ei ole mennyt läpi.