Kenen matkanjärjestäjän oppaat koet parhaiksi ammatissaan?

Perustele!

Avainsanat: matkaoppaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2013 - 10:28

Aurinkomatkat kärkipäässä ja Tjäreborg hännänhuippu.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä! Ja kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2013 - 21:56

En ole viimeaikoina ollut juurikaan minkään matkanjärjestäjän järjestämillä matkoilla, vaan enempi omatoimimatkoilla, mutta aikaisemmista reissuista nostan Olympia-matkojen oppaat ykkösiksi, heillä on rautainen ammattitaito ja tietämys asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2013 - 23:04

En tuohon pysty vastaamaan, yleensäkin olen matkaoppaiden kanssa aika vähän tekemisissä. Mutta kaikki mitkä ovat tulleet eteen, ovat olleet asiallisia työssään. En voi moittia kenenkään matkanjärjestäjän matkaopasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.04.2013 - 08:43

aurinkomatkat tuli mieleen, vaikkein kyllä muista huonoa palvelua muiltakaan saaneeni ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 13:49

Finnmatkat on mieleeni ja oppailla on sujuva opastus retkillä itse nautin suunnattomasti Kusadasissa ollessamme retkillä saatiin niistä todella paljon irti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 16:22

Aurinkomatkat homma hanskassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 20:11

Kyllä olen myös Aurinkomatkoita saanut hyvät oppaat..ovat olleet ystävällisiä ja avuliaita..kun on joskus joutunut lääkäriinkin turvatumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 22:50

Aurinkomatkoilla on ainakin meille osunut hyviä oppaita. STS Alppimatkojen oppaatkin ovat muuten hyviä, mutta eivät aina välttämättä suomenkielen taitoisia.