Haluaisitko takaisin vanhan ajan paperivalokuvat?

Ja jännityksen siitä, kuinka monta kuvaa 24:n rullan filmistä onnistui?

Avainsanat: paperivalokuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2013 - 22:54

En todellakaan kaipaa..Tulostimella teen itse kuvat mitä haluan..tulee tosi edullisiksi.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on.Ja Ifolor on myös kätevä firma :) Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2013 - 18:57

En halua ja jos joku otokseni on hyvä siitää voi teettää huoneen taulun. Tosin niihin kyllästyy nopiaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 19:23

Teen paperivalokuvia tulostimella.

Lähteet:
Canon 540

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 21:13

En kaipaa paperikuvia,niitähän voi teettää...Tulostimella olen kokeillut,just tänään kipitin hakemaan pari värikasettia Canon MG5250,valot vilkkuivat ja tarvitsin tulostaa hommia.Pitäis tutustua vielä asetuksiin,että jos saa tulostettua mv:nä eikä kaikkkea väreillä,turhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 21:42

Enpä kaipaa, olen jkv. tehnyt omista digikuvista paperiversioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2013 - 22:45

En halua paperikuvia takaisin. Entisillekään en tiedä mitä tekisin. Yksi pahvilaatikko täynnä kuvia. Iso sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2013 - 23:00

Onko ne johonkin kadonneet? Minä olen nykyisin polttanut ne levylle, mutta jos tarvitsen pikaisesti jostain kuvan, teen sen omalla valokuvakoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.04.2013 - 08:49

en halua, kallista ja kovin moni kuvista ei tosiaankaan onnistunut, nyt saa valita ne muutamat jotka voi halutessaan teetättää, olen tilannut muutamia albumeja valmiina, ne ovat käteviä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 13:56

EN halua ja filmirullat ja kehitys oli huippukallista ja huonoja kuvia ei saanut etukätenn otettua pois...

ja enää en edes teetä valokuvia vaan olen innostunut noihin kuvakirjoihin.. joita nyt jo jokunen on kaapissani, enää ei tarvitse liimaa ja albumeja ostaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 23:10

Irtokuvia en ole kaivannut, mutta kyllähän kameran muistikortin voi halutessaan viedä valokuvausliikkeeseen ihan samalla tavalla, kuin filmirullan ennen ja pyytää, että tekevät paperikuvat.
Netistä tilattavat valokuvakirjat ovat kyllä mielestäni kätevämpiä. Kuvat ja kuvatekstit voi kaikessa rauhassa sommitella kotona omalla tietokoneella ja kuvakirja tulee aikanaan postissa.
Kuvakirjojen hinnoissa ja teko-ohjelmien helppoudessa on suuria eroja. Esim. Ifolorin käyttö on melko helppoa ja hintatarjouksiakin on usein.

Lähteet:
www.ifolor.fi/kuvakirjat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2013 - 19:02

Ei ole ikävä. Olen pari kertaa mennyt muistikortin kanssa liikkeeseen ja siellä valinnut kuvat jotka haluan paperisina. Maksaa se valokuvapaperi ja värit kopiokoneeseenkin. Liikkeessä tulee melkein halvemmaksi.