Kuinka pidät autosi siistinä?Vinkkejä meille muille!

Avainsanat: siisti auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2013 - 18:45

Pyydän poikaani käyttämään autoni harjattomassa pesussa, koska itse pelkään siellä. Muuten odottelen kesää, että saa mökillä pestä ulkoa ja sisältä kunnolla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2013 - 15:56

vien auton autopesulaan kerran kuussa,pestään ja vahataan sisältä ja ulkoa

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2013 - 17:09

Helsingistä löytyy kätevä itsepalvelupesun automaattipaikka, jossa saa korkeapainesuihkulla pestyä pahimmat pois (vähän hosuen) jopa 2 - 5 eurolla.
Käyttöohjeet kannattaa ennen käyttöä lukea kunnolla, sekä katsella eri välineet valmiiksi, ohjeet on siellä paikanpäällä sekä lyhyesti täällä
www.jetwash.fi/ohjeet/ sekä www.jetwash.fi/usein+kysytyt...ykset+faq/

www.jetwash.fi/etusivu/
JETWASH OY ITSEPALVELUPESu KYLÄSAARI
Kyläsaarenkatu 21, 00580 Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2013 - 19:23

Rolls Roukeni kaipaa vain pölyjen pyyhintää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.03.2013 - 22:13

Ensinnäkin: en pidä auton sisätiloja roskiksena. Omin käsin pesen ulkoa ja sisältä, imuroiden joka pesukerralla koko auton.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.03.2013 - 23:00

pesen sen aina tuossa toukokuun korvilla, kun tarkenee sen tehdä, sitten se unohtuukin taas vuodeksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 06:05

Pesulinjalla sopivin välein, kun auto on ulkoa kurassa, sisätilojen puhdistus ja imurointi jää rengasliikkeen poikien huoleksi, heillä on siihen sopivat tilat , välineet ja ei maksa mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 16:23

pesu ja imurointi myös sisältä kuin aika ajoin pesu..