Huomenta. Millä mielellä päivään uuteen, loppuelämämme ensimmäiseen?

Kaunis kirkas aurinko paistaa ja Luojan linnut laulaa.

Avainsanat: uusi loppuelämä ensimmäinen päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2013 - 16:30

Täytyykin vastata nyt tänään, tämä aamu on mennyt taian omaisessa merkissä, uusi lapsenlapseni syntyi tänä aamuna tyttö sieltä putkahti, haluavat olla tänään perheenä eivät ota vieraita vastaan ja huomenna tytön vanhemmat ( heille se on ensimmäinen lapsenlapsi, joten suon ensi käynnin heille), me menemme vasta torstaina tätä pientä ihmettä katsomaan..
Joten lahjusten ostoa oli aamulla.

Kysyjän kommentti

Kiitos ja Onnea. Uusi ihmiselämä jota rakastaessa, suojellessa ja opastaessa oma elämä saa uuden miellyttävän tehtävän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2013 - 12:35

Hyvillä mielin :) Täälläkin paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta, asteita +3. Olen lähdössä kuntosalille ja ruokakauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2013 - 13:19

Töistä tulin ja innostuin pihalla pesemään autoa.Voi tosin olla, ettei sen puhtaammaksi tullut...Mutta yritetty on.Oli kyllä NIIN likainen, että huh huh!

Nyt ruuan laittoa ja hieman mietintää pääsisäistä ajatellen, että mitäpä sitä tarjoaisi vieraille syötävää, jos sattuvat piipahtamaan pyhien aikaan....Isäntä lupasi jokatapauksessa leipoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2013 - 19:44

Hyvillä mielin päivä alkoi, eikä nyt illan tullen ole muuttunut miksikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.03.2013 - 23:04

lämmin oli päivä, mutta meni valitettavasti työn merkeissä iltavuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 06:01

Työn merkeissä, aurinkoinen sää hävisi kuin tuhka tuuleen heti, kun työpaikalta pääsin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:18

Välillä happamalla, välillä viilipiimän viileydellä.