Stonehenge, Englanti? Miten sinne helpoimmin pääsee Lontoosta? Paljonko linja-autolippu maksaa n. €:ssa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2013 - 17:49

Stonehengeä lähin kaupunki on muistaakseni Salisbury, josta tehdään non stoppina linja automatkoja Stonehengeen ja muuallekin nähtävyyksiin.Itse olin 2012 kesällä ja kyllä kannatti! Bussilipun hintaa en muista,mutta se ei todellakaan ollut kallis.Löytyisiköhän Googlettamalla Salisbury/ Stonehenge?Bussilla sai ajella kierrosta vaikka koko päivän ja siellä oli todellakin paljon nähtävää.Välillä sai siis jäädä kyydistä, katsella rauhassa ja nousta taas myöhemmin kyytiin. SUOSITTELEN!

Niin ja juna on kyllä ehdottomasti paras kulkemismuoto paikasta toiseen.Kulkevat ajallaan ja ovat siistejä sekä edullisia.Halvempia kuin bussit, jossen väärin muista.Ja sata kertaa nopeampia!

Lisätty: 24.03.2013 - 21:09

www.viator.com/London-attrac...aid=gc2769

Lisätty: 25.03.2013 - 13:14

www.visitwiltshire.co.uk/ide...ge-p133703

Lähteet:
omat muistilokerot ja netti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2013 - 20:19

Tipadvisor sivu neuvoo näin:
"Getting to Stonehenge by public transport is a bit of a trek - either take a 2 hour bus journey from Victoria (or from Heathrow) to Amesbury and then walk for 2 miles (or take a taxi) or take a train from London Waterloo to Salisbury (Salisbury is about 10 miles from Stonehenge) and then take a local bus or taxi. For cheapest tickets try the Trainline? (saves around 40%)."

Hinnat näyttää vaihtelevan aika paljon, valitse mieleisesi tapa

stonehenge.co.uk neuvoo eri tapoja mennä www.stonehenge.co.uk/arrive.php

Premium Tours tarjoaa valmismatkoja www.premiumtours.co.uk/
Prices From - £30

Stonehenge Tours From London
www.londontoolkit.com/whatto..._tours.htm

jos Lontoon murre ei suju, niin valitse tuosta Googlen listasta "Käännä tämä sivu"
www.google.fi/search?q=Londo...=firefox-a