Olitko itse tai kävikö joku tuttusi Adam Lambertin konsertissa 22.3.13?

Lisätty: 23.03.2013 - 21:18

www.iltalehti.fi/popstars/20...5_ps.shtml
MAHTAVA KEIKKA!

Avainsanat: adam lambert hartwall areena

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2013 - 09:55

Veljeni aikuiset tyttäret olivat katsomassa poikakavereineen ja tulevat tänään vasta kotiin. Viettivät viikonlopun Helsingissä..

Kysyjän kommentti

Hartwall oli lähes täynnä väkeä,tuttuja ja tuntemattomia.Julkkiksia pilvin pimein.Sain lipun keikalle lahjaksi ystävältäni, jonka luona olin myös Vantaalla yötä.Oli kyllä ikimuistoinen reissu!Adamilla on uskomattoman upea ääni ja kyllä hän on showmies parhaasta päästä :)\r\nKiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.03.2013 - 22:13

Lapsenlapseni kävi. En ole vielä kuullut miten reissu meni. Mutta olettaisin, että tulen vielä kuulemaan... on hän niin fani, niin fani.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.03.2013 - 22:44

eipäs tullut käytyä itse, enkä kyllä tiedä ketään muutakaan kävijää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 06:35

Lähipiirissä ei tiettävästi ketään tuolla keikalla ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2013 - 10:41

Omasta lähipiiristäni en tiedä kenenkään käyneen, mutta eihän ne kaikkea muista minulle kertoa. Mutta tuskin kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 16:36

Eipä tullut käytyä Adamin keikalla, sillä Lambert ei esitä mieleistäni musaa eikä tuo konsertti tästä syystä kiinnostanut minua lainkaan. Kukaan tutuistanikaan ei tuota konserttia ollut katsomassa, ei edes teinipoikani kavereineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:27

Ei olla, eikä mennä.