Onko häpeä myöntää,että on lukihäiriö?

Minulta jää kirjaimia puutumaan..vasta aikuis-iällä tämä häiriö todettu..väillä ottaa päähän nämä kirjoitus-virheet..

Avainsanat: lukihäiriö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.03.2013 - 09:25

Ei ole häpeä. Olet oikein kuninkaallisessa seurassa, sillä onhan Victoriallakin lukihäiriö, sekä isällään Kaarle Kustaalla.

Kysyjän kommentti

Kiitos ihanasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2013 - 07:00

No eipä tietenkään, on aika yleinen ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 07:16

Ei ollekaan häpeällistä tunnustaa olevansa viallinen jostain kohtaa.Mie teen kauheesti kirjoitus virheitä,kun miulla ei ole kielioppi ollenkaan hallussani,muta tässä vain porskuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2013 - 08:46

Häpeä sille joka ei osaa lukea kirjoittamaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 13:38

Ei ole häpeä, ja kauan sitten ei edes lukihäiriötä edes tiedetty vaan oli sellaisia jotka eivät vaan opi mitenkään.. ja taatusti samasta aiheesta oli kysymys silloinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 16:29

No, ei hi....a ole. Eihän lukihäiriö ole mikään itse tahallaalisesti itse hankittu sairaus, ongelma, tauti, tai vamma jotenka miksi sen tunnustaninen olisi häpeällistä. En ymmärrä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 17:48

Jos asia vaivaa - niin tutustu asiaan tarkemmin, löytyy paljon sivuja tästä aiheesta,
tässä vain muutama:

www.lukihairio.fi/fi/

www.opintoluotsi.fi/fi-FI/ar...uunnatkin/

www.celia.fi/lukihairio

www.tiede.fi/artikkeli/226/l..._tasmentyy

ja paljon lisää:
www.google.fi/search?q=lukih...=firefox-a

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.03.2013 - 22:57

minullakin jää, mutta johtuu enempi siitä että näkö alkaa heiketä, pitäisi hankkia lasit, toivottavasti ei hävetä, minkäs sille mahtaa, ei ainakaan kannata kirjoittelua sen takia vähentää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:44

Miksi olisi.