Kuka muistaa nimimerkin munkki..on ollut mukana napsussa?

Laittoi minulle viestiä thaimaasta..pitää pyytää liittyä seuraamme..

Avainsanat: munkki napsulainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2013 - 14:14

hyvää kevättä kaikille napsulaisille,täällä aasiassa yhä matkustelen,4.s vuosi menossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..mukaan vaan ahkerasti napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2013 - 07:00

Munkki taitaa jo olla seurassamme, ainakin pariin kysymykseen olen saanut munkilta kommentin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 07:18

Mieki sain häneltä viestin sieltä missä hän nykyisin asustaa.Liisukka tarkoittaa salaseuraa Facessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2013 - 08:46

Toki hänet muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2013 - 09:22

Muistan, ja munkki piipahtikin jo täällä Napsussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 14:21

Joskus on tullut luettua nimimerkki, mutta nythän hän vastasi ennen minua...
Moikka vaan Munkki ja kiva että saadaan uusia Napsukavereita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 22:36

Muistan Munkin,mutta mitään viestejä ei ole kuulunut Thaimaasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.03.2013 - 23:05

olen sen verran uusi että munkki on näköjään häipynyt omille teilleen ennen kuin liityin tähän napsuun, hyvä että on löytänyt takaisin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 10:23

Mukki Thaimaan matkaaja :) Kyl minä Munkin muistan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:45

empä muista, sori vain.