Muistatko ensi ihastuksesi koulussa?

Avainsanat: ensi ihastus koulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.03.2013 - 22:57

Todellakin muistan. Poika oli ihan pellavapää, nimeltään Uolevi. En saanut vastakaikua. Pettymys oli hirmuinen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Minun ihastus oli mustatukkainen Jukka. Oi sitä pakahduttavaa rakkautta jos hän edes vilkaisi minuun päin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 22.03.2013 - 23:08

muistanhan minä, en ikinä uskaltanut sanaakaan sanoa, ties missä on neito nykyään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:22

Kyllä muistan todella hyvin..mutta en muistanut tuntenut enään reilu vuosi sitten,kun tapasimme uimahallin kuntosalilla..
Kaveri heti minut tunnisti,ja kysyi muistatko?
Tokaisin siihen mitä pitäisi muistaa..kaveri vastasi..kun nuorina kävimme yhdessä elokuvissa..sanoi sitten nimensä..aloin nauramaan..että oletko sinä se kaveri..ja sitten halaus päälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:26

On jäänyt todellakin mieleen: nimensä oli Jouni ja häneen me kaikki ekaluokalla olimme ihastuneet ikihyviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 06:49

Jep, kummitädin pojan Reijon kanssa päätimme 5-vuotiaina mennä naimisiin......vakaa päätös, jolle on naureskeltu vuosien jälkeen, hääkellot eivät meille koskaan kaikuneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 14:14

Tottakai ensirakkaus kun ei unohdu, oli Juha niminen suklaa silmäinen ja hänelle annoin jopa upo uuden viivottimeni josta isä anttoi mulle harmia kun ei ollut halvemmasta päästä..
Mutta kaikki tuo elämäni ensimmäisellä luokalla.. en koskaan poikaan törmännyt elämäni aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 17:23

Kyllä vaan! Ja Marko on nyt vuotta ylemmällä luokalla olleen ystäväni aviomies...Niin se maailma pyörii! Ja hyvä niin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 17:11

Muistampa kuin muistankin. En siis ole vielä dementoitumassa.
Tuo ensi-ihastukseni oli yhden ainokaisen vuoden koulussamme opiskellut poika jonka edessä sain kunnian istua ja jonka vaaleat hiukset olivat minusta maailman kauneimmat. Ah sitä surun määrää kun hän keväällä muutti asuinpaikkakunnaltamme pois enkä enää voinut ihailla hänen vaaleita kutrejaan. Mitähän sillekkin kaverille nykyään kuuluu? On varmaan monen lapsen isänä jossain kaukana peräpohjolassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 21:34

Kyllä muistan, samalla luokalla ollut Kai, olimme silloin 8-vuotiaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:55

en koulussa, oltiin eri kouluissa ja se oli rippis aikaa.