Oletko nähnyt tai kokenut jotain ylimaallista? Haamuja, aaveita, ääniä, kosketuksia.

Koin sellaisen kuuman tunteen kun nojasin työpöytään. Tuntui että käteni palavat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2013 - 22:33

Varo etten pidä esitelmää. Olen todellakin kohdannut sellaista mitä kaikki ihmiset eivät usko. Toivottavasti et pelästynyt kokemaasi, löysitkö järkevän vastauksen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 22.03.2013 - 22:36

en ole, jos ei lasketa poliitikkojen hyvää työtä, silloin harvoin kun niin tapahtuu, ylimaalliseksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:20

Olen. Riittävän usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 06:37

Ns. ylimaallisille kokemuksilleni on aina löytynyt jonkinlainen järjellinen selitys, joten täytynee sanoa, että ei ole kokemuksia yliluonnollisista asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 14:01

Olen lapsuudessani jonkun kerran.. jos äitini muisti vielä pelaisi mutta isä muistaa aika ajoin tuon ajan..
Muistan yhäkin elävästi, äidin äiti oli jo ollut kuolleena parivuotta, oltiin toisten isovanhempien luona koko perhe kesälomaa viettämässä kun tultiin kotiin, emme olleet edes uutisia kuullet..

Äitini meni keittiöön viemään tuotteita joita olimme Korpelan savustamosta ostaneet, ja siellä alkoi puhua itsekseen kovaan ääneen, pikkuveljet eivät ymmärtäneet mitään olivat vielä niin pieniä, mutta isä ja minä jäimme ihmeissämme kuuntelemaan äidin puheita kun puhui äidilleen keittiössä, saimme sen selvää että äidin pitää mennä Paavo Lautsamon hautajaisiin ja viedä sinne valkoisia liljoja seppeleessä.
kun pengoimme isän kanssa lehdet joita oli tullut lomamme aikana niin tämä ja naisystävä oli tapettu Rymättylässä lomalla ollessamme. Äidinäitini oli joskus kauan kauan sitten tuhonnut tämän elämänrakkauden.. ( ja ilmeisesti kaipasi Mummo anteeksi antoa)
Kun äiti astui ulos keittiöstä oli noussut kova kuume ja meni petille pystymättä mitään tekemään, isäni ei äitiä lääkäriin pystynyt viemään vaan lääkäreitä tuli useampana päivänä meille..
Kun tuo hautajaispäivä lähestyi äitikin tervehtyi ja meni serkkunsa hautajaisiin valkoisten liljojen kanssa.. koskaan myöhemmin äiti ei koskaan täten käyttäytynyt..

ja lapsuudesta muistan myös asuttiin puutalossa jossa useampi asunto vierekkäin, niin minulla oli kirja hylly ei ollut laitoja kumminkaan puolin mutta aina keskimmäinen kirja putosi päälleni kun olin nukkumassa... ja jokunen muukin tapahtuma on mielessäni..

Lisätty: 24.03.2013 - 09:41

Puhuin isäni kanssa ja hän sanoi että ei ollut kesällä vaan hän piti kesälomansa syyskuussa ja poikkesimme viikoksi Mummua katsomaan viimeiseksi viikoksi jotta sain olla koulusta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 17:11

Täytyy sanoa, etten usko.Ennenkuin näen.Yksi elämä ja se siitä.Pitänee yrittää elää tämä mahdollisimman hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2013 - 12:55

Noin viikko isäni hautajaisten jälkeen vaimo näki isäni hahmon yöllä asunnossamme. Kuulemma aivan selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 16:11

Olen ja halauaisinkin Idan ja Matulan kanssa jutella enempi näistä asioista. en kerro, että ovat noitia, mutta minulla on sellainen kirja nyt kun "sielun ikuinen elämä" suosittelen. ei kauppaa uskontoa, mutta ei myöskään pois heitä minun uskoani. Olemme aivan tavallisia immeisiä, mutta onko herkempi korva ja aisti jollakulla.
Spiritismin hoteisiin en halua jäädä, enkä ottaa yhteyttä kuolleisiin, jolleivat itse ilmaise minulle itseään.
On näkyväinen maailma, mutta toki näkymätönkin.

Kuinkahan pian piiska hakee minut tästä.-