Onko sinulla kaksoisolentoa?

Minua pidetään erään kuuluisuuden näköisenä.

Avainsanat: kaksoisolento

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2013 - 06:32

Juu, olen kuullut että samannäköinen henkilö liikkuu lähiseudulla, itse en ole vielä tähän tormännyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pidähän silmäsi avoinna - tiedä kuka kävelee vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.03.2013 - 22:36

Kun olin pieni lapsi, niin toiset saman ikäiset sanoivat Emma Väänäseksi. En tiedä minkä näköinen Emma Väänänen oli. Ehkä oli kaksoisolentoni, tai sitten minua vain kiusattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2013 - 22:41

varmasti on, mutta ei se mikään clooney ole, valitettavasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:14

Ilmeisesti on, sillä hyvin monet ystävät ja tuttavat ovat nähneet kaksoisolentoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 13:41

On kaksoisolento minulla, ja minulta kysyttiin nuoruudessa usein nimikirjoitusta ja vielä vanhempanakin noin 7 vuotta sitten eräs mies oli ihan varma että huijaan häntä ja valehtelen olevani joku muu..
Minua verrattiin nuoruudesta asti Muskaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 17:07

Eipä taida olla ketään saman näköistä.Vain yksi minä.Onneksi ! Voi sitä raukkaa muuten...Hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 21:36

Kyllä niitä on kuulemma olemassa useampia..mitä minulle on kerrottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 16:15

Taitaatuo rähjäävä osapuoli tuossa kyljessä olla se kaksoisolentoni.