Oletko sähköinen..missä tilanteessa saat sähköiskuja?

Tänään silitin lapsenlapsen luona silkkiä verhoja..ratina vaan kuului ja pieniä kipinöitä lenteli,kun verhoja liikuttelin..ja ripustin ikkunaan..

Avainsanat: oletko sähköinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2013 - 10:23

Meillä ja Roope-kissalla on varsinkin talvisin rrrätisevä suhde. Puolin ja toisin. Aikoinaan myös kieltäydyin avaamasta tietyn sitikan ovea ulkoapäin, koska sain kahvasta aina säkärin. Ja villapaidat talvisin... ritinä vaan kuuluu ja kipinät sinkoilee, kun riisut päältä. Ja hiukset sojottaa, kun järki minne sattuu. Ja mukulana kisattiin aina siitä, kuka uskaltaa koskea sähköpaimeneen. Pojat kisas, kuka uskaltaa pissata siihen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2013 - 22:40

Valitettavasti olen erittäin sähköinen - etenkin talviaikaan. Sähköiskuja saan niin koneista, kissoista kuin ihmisistäkin. On epämiellyttävää esim. käyttää kopiokonetta, kun tietää saavansa ensimmäiseksi säkärin. Usein sähköiskuja on luvassa esim. avatessa tai sulkiessa auton ovea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 23:21

Autojen istuimet saavat minut sähisemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 06:05

Talvisaikaan etenkin tulee kunnon sähkäreitä, tietsikan avaaminen näpäyttää joskus sormille, auton avaaminen voi joskus iskeä kynsille, toiseen koskeminensytkäyttää jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 08:08

Talvis aikaan olen erittäin sähköinen,sähkäreitä saan kissasta, aamutakista,rappukäytävän kaiteesta,autonovesta ja hiukseni tulevat sähköiseksi jos en käyttäisi suihkutettavaa hoitoainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 09:04

Joskus saan iskuja auton ovesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 10:34

Kukaan ei varmaan ole varsinaisesti sähköinen, vaan talvisin monet vaatemateriaalit sähköistyvät ja ritisevät. Varsinkin, kun riisuu vaatteita, käy semmoinen ritinä. Joskun koulussa hangattiin hihaa pulpettiin ja koskettiin edessäolevan korvaan, kyllä toinen säikähti sähköiskusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 12:25

Talvella pakkasilla keinokuituvaatteet ainakin aiheuttavat ritinää ja rätinää, hiukset sähköiset vaikka kuinka käyttäisi maan mainiointa shampoota ja hoitoainetta jotka muka estävät sähköisyyden.
Naps naps sähköiskuja tulee mennentullen milloin missäkin tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2013 - 19:18

Saan paljon säkäreitä kissasta, vaatteista myös. Pimeässä kylppärissä riisuin kerran keinokuitupuseroa, niin johan oli varsinainen ilotulitus. Hiukset sojottaa talvella milloin mihinkin suuntaan, harvemmin kuitenkaan alaspäin. Kesä tulee pian, sitten sähköisyys vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2013 - 22:49

autosta noustessa räpsähtää, taisin ostaa liian halvat penkinpääliset, elukoiden ja tenavan takia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 13:14

Eilen tuli saatua jos mistä mihin koskin laivassa sähköiskun näpeilleni, olen joskus ajatellut että olenko vaan niin varauksille altis.. lapsenlapsi oli laivassa mukana ja hänen hiuksensa olivat pystyssä hänellä oli hiukset että sain harjalle säädeltyä miten vain koskematta hiuksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 16:22

Silloin tällöin lyö näpeille.