Tunnustatko,että sinulla olisi jonkinlainen huuma tai kuume?Oletko kerrassaan hullantunut?

Itse en kestä odottaa syntyviä koiranpentuja ;pentukuumeeni siis hipoo pilviä !!!

Avainsanat: kevät kuume huuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2013 - 09:03

Mulla nuo kuumeet vähän vaihtelee. Vähän väliä on hyvä innostua jostain. Mulla on sellainen kutina, että rätkäkuume nostaa taas päätään, vaikka niin vannoin sen jo olevan ohi.

Kysyjän kommentti

Tyypillistä keväälle ja miehelle? Hih...Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.03.2013 - 20:29

Metsälenkkeilykuume lähenee sitä mukaa kun lumet alkaa vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 20:59

Kevään tuoksu saa aikaan huiman tunteen, mutta vielä ei niin keväistä ole ollut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 21:29

Kesänodotus on hurjin huume, riesana vain on mummokuume. Kunhan päivät tuosta lämpenee, kuumekin siitä vähenee. Sitten mummo ottaa jalat alleen ja syöksyy metsämatkalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 21:40

Kevään huumausta odotan..kun on vauvakuume päällä..vaikka onkin ikää ihan hurjasti.
Kyllä tämä tuleva ensimmäinen 4:jättä polvea...saa ihan sydämmen sykkimään...saa nähdä jos kävisi niin ihanasti..että äitienpäivänä tupsahtaisi maailmaan..
Kukaan ei vielä tiedä kumpaa sukupuolta tulee..se sitten aikanaan seviää..pitää olla jännitystä..
Vauvan terveys on kaiken A ja O....kovin tuntuu olevan riehakas jo ennen syntymää..kun potkii ja nyrkkeilee...poikaa olemme veikanneet..saa nyt sitten nähdä kumpi tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 08:10

Kuumaa huumaa on kyllä ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 12:42

Iloista ja huumaavaa pentuodotusta koko perheelle! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 15:24

Ei ole tässä iässä huumaa eikä mitään kuumaantumista, kevät pihahommissa on vähän innostavaa kylläkin. Minä olen lahjoittajaksi ryhtynyt vuosi aikaa, olen kummi kehitysmaan lapselle ja 3 erää kk maksan naistenpankille, naisille jotka voivat elättää perheensä miehistä huolimatta. Minä olen tehnyt työtä paljon ja minulla on hyvä eläke ja varallisuutta tarpeeksi, voin lahjoittaa joka kuukausi jollekin lapselle ja 3 naiselle rahaa vaikka en edes tunne heitä, omat pikkuihmiset eivät siitä rahasta jää vajaaksi, kai tämä asia on vähän sitä huumaa ja kerron asioista kaikille ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2013 - 22:53

kevättä odottelen, mutta huumaksi muuttuu vasta kun ilmat ovat plussan puolella, lunta on paljon ja sen sulamista odottelen innolla, pääsee sitten tonkimaan multaa, ja tytär saa istuttaa herneitä ja porkkanoita, tykkää siitä hommasta, varsinkin sadonkorjuusta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 13:12

Nyt olen kuin kissa pistoksissa ollut eilisestä lähtien uusi lapsenlapsi tulossa, äiti joutui jo eilen aamulla synnytyslaitokseen, ja laivareissu tuli tehtyä ja kännykkää seurasin tiiviiseen tahtiin, ja taas meni äsken poika taas sairaalaan, siis odotellaan todella kuumeisesti.. Laivasta tuli tälle uudelle tulokkaalle jo ostettua vaatteitakin.. siis vauvakuume tällä mummolla ja kova, aprillipäivä oli kyllä laskettu aika...