Mitä kevään merkkejä olet jo nähnyt? Vai etkö ollenkaan?

yle.fi/uutiset/kevaan_merkke...origin=rss

Avainsanat: ilmassa kevään merkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.03.2013 - 22:54

katolta tippasee vesi, muuten on aika talvista vielä, oli tässä muutama päivä sitten niin lämmintä että paistettiin tyttären kanssa ensimmäiset makkarat ulkona ;)

Kysyjän kommentti

Ja tytär muistaa varmasti makkaranpaistohetken myöhemminkin.Ja monesti :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2013 - 13:30

No eipä oikein näy vieläkään, tänäänkin kaunis ilma mutta niin pahuksen jäätävä tuuli ja lunta edelleen nurmikkoa ei näy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 16:57

Kävin veljeni luona Vantaalla vierailulla 2 viikkoa sitten. Omakotitalon seinustalla vihersi jo krookuksen "piippoja", ihme kyllä. Muita varsinaisia kevään merkkejä en ole vielä havainnut, paitsi päivän pidentyminen ja aurinko, mutta luonto kyllä nukkuu talviunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2013 - 20:25

Ei minkäänlaisia merkkejä keväästä näkyvissä. Täysi talvi ja kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 20:58

Talon etelänpuoleiselta nurkalta on lumsulanut ja siinä musta maa näkyvissä, tämän enempää ei vielä kevään merkkejä, paitsi tietysti lintujen tirskuttelu ja kissojen mouruaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 21:24

Vain sulavia tien penkkoja. Tänään olin autolla liikenteessä, tie näytti märältä, mutta kas - jäässähän se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 08:11

Tien penkat on ruman ruskeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 09:00

Ihan ensimmäisenä huomasin kevään tuoksun. Valoisuus on lisääntynyt ja auringolla alkaa olla voimaa, lumet sulaa vaikka mittari näyttää muutan asteen verran pakkasta. Linnut ovat alkaneet touhuamaan kevätpuuhia.. asfaltti näkyy jo paikoitellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 15:15

En koskaan avaa kysymyksiä seuraavia linkkejä, katson että ovat jo valmiiksi vastattuja ja nämä täällä ovat vaan mielipiteitä aiheeseen. Kevät on tulossa jo, etelästä tuule jo sen verran että pärskin kun nenäni ulos laitan ja silmät rähmii, pähkinäpensas ja paju kukkii jo eteläeuroopassa, Kortisoni kuuria nyt vaan vahvennan, kestää tämä tuska kesäkuulle kun naapurin pähkinäpensas tonttimme rajalla vielä viimeiset siitepölyt minulle pölläyttää, korvasärkyjä myös kroonisesti tulee kun nenä on tukkoinen, eli kevään merkit ovat jo ilmassa.