Onko Soneran matkapuhelin liittymänne kunnossa?

Minulle tulee Yhteysvirhe älypuhelimeen yrittäessäni soitaa. Alkoi eilen 18.3 ja sama vieläkin. Rinakkaissim kännykkä ei myöskään yhdistä puhelua on aivan hiljaa.

Lisätty: 20.03.2013 - 17:16

Tänään keskiviikkona soi puhelimeni jälleen. Klo 14 jälkeen Soneralta kiitettiin vian ilmoittamisesta!

Avainsanat: tuleeko vika molempiin puhelimiin samaan aikaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2013 - 18:22

Olisiko ehkä tämä ollut syynä Raaseporissa ? edellisenä päivänä ?
Ilmoitus huoltotyöstä Tammisaaren Österbyssä
Laajakaistaverkon muutostyö Tammisaaren alueella aiheuttaa max 4 tunnin katkoksen Östebyn alueen liittymille.
Työ alkaa........18.3.2013 klo 06:00
Työ päättyy.....18.3.2013 klo 10:00
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Sonera Asiakaspalvelu
tai
Soneran verkossa häiriöitä
Soneran verkossa on vikaa, joka saattaa aiheuttaa häiriöitä sekä katkoksia puheluissa ja tietoliikenneyhteyksissä. Vikaa korjataan parhaillaan.
Vika alkoi 18.3.2013 klo 02:00
Vika korjattu 18.3.2013 klo 10:25
Ystävällisin terveisin
Sonera Asiakaspalvelu

Lähteet:
www.sonera.fi/asiakastuki/vi...et/arkisto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2013 - 11:40

No jo on.Toivottavasti vika korjataan pian!
Minulla ei ole ollut vuosiin Soneran liittymää, koska tulisi niin paljon kalliimmaksi. Nykyinen pelittää hyvin.Siis ainakin toistaiseksi...Kop kop!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2013 - 11:51

Kunnossa on ollut kaiken aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 14:04

Kyllä on ollut hyvässä mallissa kun lopetin koko Soneran käytön 2 vuotta aikaa, vaihdoimme kaikki liitymämme toiseen operaattoriin, nettiyhteyttä myöden. Jätteenkuljetusfirmamme olisi halunnut vaihtaa säiliömme ja tyhjennyksemme toisenlaiseksi ,kieltäydyin ja rouva vastasi että ei me mikään Sonera ole, eli antaa hyvän kuvan paskasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.03.2013 - 19:08

toivottavasti ei, siitä on monta monta vuotta kun olen viimeksi soneraan sekaantunut, eikä ole tarkoitus vastakaan soneran asiakkaaksi ryhtyä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 19:20

Minulla on lumia 800 ja operaattori sonera ja puhelin pelittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 19:58

Elisa ei ole pätkinyt, olisikohan tuo putten mainitsema huoltotyö syypää??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 21:24

Sonerasta olen luopunut vuosia sitten...nykyään pelittää hyvin..ei ole ollut mitään ongelmia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 15:31

eipä ole puhelinliittymää Soneralle nettipiuhat kyllä ja ei ongelmia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 15:50

Kyllä ja laskut maksettuna,ei karhuja...