Teetkö usein puolukoista vispipuuroa?Mie keitin just äsken puolukkapuuroa ja nyt se on vispautumassa.

Avainsanat: puuroa puolukoista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2013 - 06:43

Minä syksyisin teen useasti, on hyvää syötävää, vispaan sen tosi kuohkeaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 20:43

Hyvin, hyvin harvoin, en edes muista milloin viimeksi olen vispaillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 20:45

En juuri koskaan, sillä meillä sitä ei oikeastaan kukaan, syystä tai toisesta, syö. Mansikoista teen joskus vastaavaa ja se tekee paremmin kauppaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2013 - 22:05

Ihana herkku, on vain jäänyt unholaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 07:29

kauan sitten tein vaikka mistä marjoista ( minulla on siis Katjan kuuluisa koekeittiö, näin kutsun keittiötäni) ihan viikottain, kun lapset asuivat kotona, nyt teen hyvin harvoin..
mutta paras vispipuuro mistä pidin tuli valkoisista viinimarjoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2013 - 11:54

En tosiaan tee. Viimeksi joskus yli kymmenen vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 12:02

Vaimo sitä joskus väsää..suurta herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.03.2013 - 19:13

kotona ei laiteta, mutta äitimuorin luona sitä on usein tarjolla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 20:54

Syksyisin ainoastaan, sekä puolukoista että punaisista viinimarjoista. Talvella tulee ostettua vispipuurokin kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 21:30

Harvoin kyllä tulee tehtyä...hyvä että muistutit.
Mieheni saa ilmavaivoja hyvin vatkatusta vispipuurosta..nyt kun ei ole syömässä..niin voisi vaikka tehdä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 10:46

Lapsuudesta muistan "kipsipuuron". Ihan vesi herahti kielelle. Äiti ja mummu teki. Nykyään en vaan enää mistään saa, kaupan puurot ovat todella sitä kipsiä.