Eikö nämä voisi jo loppua? Ties kuinka mones jo!

Ja varmasti on vielä niitä, joista on vaijettu...
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

Avainsanat: intia raiskaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2013 - 17:56

No turistikato on kyllä varmaan tulossa...
Ihan tuntuu kuin tuli tästä muotiasia, mutta siellä on kuolemantuomio käytäntö joten luulis jossain vaiheessa hidastuvan..

Kysyjän kommentti

Turismilla voinee vaikuttaa näihinkin asioihin.Taitaa olla meikäläisittäin niitä harvoja konsteja vaikuttaa....Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2013 - 19:23

Kyllä pitäisi erustaa ukoille lypsykone tarkoitusta varten, saisivat käydä tyhjennyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 22:04

Turhan uhkarohkeaa oli ensinnäkin yöpyä teltassa. Mikä lie - uskontoko - teettää tuota maan miesten taholta. Bordelleja hätäavuksi kiimaisille miehille sinne pitäisi rakentaa.

Lisätty: 16.03.2013 - 22:19

Joudun muuttamaan vastaustani, sillä HS kertoo, että he olivat pyöräilemässä kun tuo järkyttävä päällekarkaus tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.03.2013 - 02:02

voisihan ne loppua, mutta kun ei niin ei, ulkomailla naien asema on ihan erillainen kuin täällä kotosuomessa, ja täälläkin niitä tapahtuu :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2013 - 13:25

Minusta myös melko uhkarohkeata yöpyä teltassa tosi vieraassa kulttuurissa.Luin tosiaan vain tämän linkin...Tuskin vaikuttaa reppumatkalijoidenkaan matkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2013 - 16:43

Toivottavasti loppuisivat, mutta, mutta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2013 - 19:06

Voisivathan ne, mutta ei tunnu loppuvan. Teloitettavaksi joka ukko joka tuollaiseen syyllistyy ja näytille että kaikki näkevät mitä kyseisestä teosta seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 12:23

Epäilen että asiat ovat alkaneet nyt tulemaan esille. Ehkä tuo on ollut maan tapa näihin päiviin asti. Uskon muutoksen tapahtuvan, mutta kiduttavan hitaasti.