Mikäverran maksatte hiusten leikkauksesta?

Eilen kävi hyvä säkä,kun kävin hiukset leikkauttamassa..annoin kampaajalle vapaat kädet suunitella mallin..Olimme kumpikin tyytyväisiä lopputulokseen..sain ilmaisen leikkauksen ja siihen kampauksen..kun annoin kuvata hiukseni kampaajan hiusmalleihin..

Avainsanat: hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2013 - 06:47

Saman kampaajan palveluksia olen käyttänyt parikymmentä vuotta ja leikkaus n. 20 euroa, meiiläpäin se on edullisimmasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.03.2013 - 22:12

Viimeksi kun kävin maksoi 17 ekee. Enkä usko että olisi siitä muuttunut. Olen käynyt samalla kampaajalla jo 21 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 22:24

Pelkkä leikkaus noin 15 euroa.Pesun ja kampauksen kera parisen kymppiä.Ei mielestäni kovinkaan kallista.Käyn viiden viikon välein ja leikkaaja on ollut sama parikymmentä vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 22:34

Hyvä ystäväni on kampaaja ja hän laittaa hiukseni "asevelihintaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 00:26

Hups,mulla hovikampaaja ja hinta on salonkihinta,mutta luotan hänen saksiin ja käsiin kolmasti vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:53

Noin hyvää säkää ei ole koskaan ollut, maksettava on mitä pyydetään. Viimeksi permiksestä ja pienestä lyhennyksestä jäi kampaajani kassaan 90 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 10:48

Minä en maksa penniäkään tyttäreni tasoittaa hiukseni säännöllisin välein minulla siis suorat pitkät hiukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 17:47

0€

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.03.2013 - 02:04

pari kymppiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 20:51

Kaksikymppiä viikko sitten leikkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 16:29

85e