Leipooko/laittaako teillä mies ruokaa?

Tapahtuuko tätä usein?

Avainsanat: mies laittaa ruokaa ja leipoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2013 - 15:22

Kyllä meillä laittaa mies ruokaa päivittäin ja leipoo noin kolme kertaa kuukaudessa. Sehän on ihan mukavaa hommaa.

Kysyjän kommentti

Hyvä hyvä! Meillä mies leipoo ja tekee sitä ruokaakin.Meillä tekee etupäässä se, joka ehtii :) Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.03.2013 - 15:41

Ei laita enää kun on kuollut. Mutta eläissään laittoi usein ruokaa ja leipoi joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 16:41

Kyllä ja Kyllä! Meillä miehistä vanhempi laittaa ruokaa ja leipoo todella usein, ja nuorempikin silloin tällöin jotenka minulla ei ole valittamista.Ukkoni bravuureitaan tällä saralla ovat piparkakut ja pihvit, sekä savustettu lohi, Poika puolestaan tekee mm. todella maistuvaa makaroonilaatikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 19:14

Mies- matkan takana- tekee herkkuja ja leipoo omaa leipää hyvin mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2013 - 19:23

Ennen tuo leipoi ja teki makaronilaatikkoa - itselleen. Nykyään ostaa pullat kaupasta ja tekee pottulooraa kupillisen työmaalle mukaansa vietäväksi. Jos meillä syödään - se on kyllä minun ansioitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:06

Kyllä tuo joskus kahvit keittää ja tekee voileivät se siitä sitten.. Keittiö on 99% minun hallussa,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:27

Se ikioma aviomieheni, joka lhti taivalliseen ruokapöytään oli kova laittamaan ruokaa, teki enemmän kuin minä. Ei leiponut, mutta kokkasi kyllä. Nyt naapuritalon mies kävi ketittään makkarakeittoa minulle ja palkaksi sai syödäkin sitä. Oli hyvää ja jäi huomiseksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2013 - 09:42

Valitettavasti ei ja ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.03.2013 - 17:07

laittaa ruokaa aina tarvittaessa, leipomisen kanssa on vähän niin ja näin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2013 - 10:06

No eipä oikeastaan. Tuntuu ettei sinne ole asiaa. Mutta kyllä kahvit ja voileivät onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 15:08

Kyllä! Minun elämässäni on ollut tasan yksi mies, joka laittoi ruokaa. Ja hyvää. Ja opetti minuakin! Yksinkertaista: Lohi, sipulit, potut uuniin ja saunaan. Tullessa valmista oli. Ja lohen perkeistä keitto. Harmi vaan, että häneltä oli aina kauha kateissa.