Onko normaalia,että uros koiran penis turpoaa..eikä vetäydy sisään?

Avainsanat: koiran penis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2013 - 22:47

Kyllä vaan.Silloin, kun kaveri kiihottuu jostakin,oli sitten tilanne mikä tahansa, näin käy.Silloin on parasta antaa kaverin vain olla ja ei huomioida sitä mitenkään.Luonto tekee tehtävänsä ja ase palautuu entiselleen ja kutistuu normaaliin mittaansa ja menee tuppiin takaisin. Normaalia toimintaa terveeltä uroskoiralta :) Ja koiraa ei saa missään nimessä sitten torua!

Kysyjän kommentti

Kiitos tiedoista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2013 - 23:11

Kokemusta puuttuu koirista, mutta entinen kollikissani oli hyvin omituinen. Pumppasi omaa petiään, vaikka oli leikattu kissa. Kauan sen pumppaamisen jälkeen jökötti se pikkuinen vempain. Omia aikojaan sitten asettui kun ei kukaan siihen sen kummempaa huomiota osoittanut. Eläinten kanssa näkee ja kokee kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.03.2013 - 00:36

taitaa olla koirilla samaa ongelmaa kun ihmisilläkin, eiköhän se siitä kun malttaa odotella, voisihan sille tietysti seuraa järjestää, jos ei muuta niin joku pehmolelu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 10:06

Kiihottuessa noin käy mutta kun rauhottuu niin taas palautuu normaaliksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2013 - 19:15

Viettiin liittyvää - ja usein toistuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:31

eipä ole asiantuntemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2013 - 10:12

Ei ole helppoa koirillakaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 21:17

Mun koiralla käy aika usein noin....kääk... Alussa kiikutettiin eläinlääkäriin, jossa koira rauhoitettiin, siveltiin liukastetta ja vedettiin esinahka kikulin päälle takas. Vuosien saatossa olen opetellut oman taktiikkani tähän hommaan, eli.. ruokaöljyä esinahan ympärille ja vedetään nahka kikulin päälle... Meidän koiran ongelma johtuu liian ahtaasta esinahasta... mutta kun on niin matalat jalat, niin sitä ei mielellään ruveta leikkelemään koska parantuminen voi olla hidasta kun kaik lika menee mahan alle... En tiedä onko tämä vaiva yleistä, mutta aika ajoin näitä juttuja kuuluu koirapiireissä.