Pakastemustikat pitkin lattiaa, kun rasian kansi aukesi väärässä paikassa väärään aikaan. Onko teille sattunut vastaavaa?

Niitä oli tosi kiva siivota, ja varsinkin kun kissa keksi että nehän pyörii. Tassunsa kanssa pyöritteli niitä eteiseen asti ennen kuin ehdin saada kaikki kerätyksi. Hih, "olin siis mustikassa tänään".

Avainsanat: pakastemustikat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.03.2013 - 20:03

Sinullapa oli kesäiset harrastukset ja kisuliini pääsi pallopelejä harrastamaan. Silloin kun minulta jotain tippuu, se yleensä on jotain nestemäistä, sulaa ja sitä on paljon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2013 - 22:04

Kyllä joskus on sattunut vastaavaa..silloin kyllä on suusta päästynyt pienet kirosanat..todella jos on mustikat kysymyksessä...että älä lihvaa mustikoita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:50

Ei ole mustikat lennelleet,mutta se iso lasipurkillinen punajuuria...Itkettää ajatuskin!

Toivottavasti sait mustikat hyvin siivottua.No,olihan kissalla ainakin kivaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:56

Hauskuutta tuosta piisaa ainakin myöhemmin muistellessa, tapahtumahetkellä ei niinkään. Mustikat ovat rasiassaan kestäneet, mutta juuri täytetty mysli-purkki kopsahti kaapin oveen ja putosi käsistä, kansi irtosi ja myslit pelmahtivat pitkin keittiötä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 00:11

On ja monasti,puolukat pitkin *piennärtä*,onneksi helppoja jäisiä napukoita kerätä pois.Kissat leikkisinä otuksina tietysti sählää mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.03.2013 - 00:47

on sattunut, mutta mustien viinimarjojen kanssa, niitä kasvaa omalla pihalla ja ne ovat herkkuani, tytärkin tykkää ja se syönti on AINA melko sotkuista, välillä marjat ovat lattialla, pitkin naamaa ja käsiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 07:15

On minulla sokeripussin mennyt pitkin keittiönlattiaa ja makaronit on myös levinneet pitkin lattiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 10:22

Kyllä sitä on joskus tullut tapahtuneeksi myös mustikoilla, mutta voin sanoa että vielä ilkeämpi oli kun meni ruokaöljyä lattialle siinä sitä työtä oli jotta sai pestyä kaiken pois...se oli sitä aikaa kun nuo pullot olivat lasia joten kauan kauan sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:37

On marjat lennelleet ja lettutaikina kaatunut hellanpäälle koko iso kupillinen, iso siivous tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2013 - 22:12

Kyllähän sitä aina joskus tapaa noita lentäviä mustikoita, ja muitakin marjoja. Kun pakasterasian kantta aukaisee voi marjat helposti lennellä minne sattuu. Onneksi eivät sotke kun ovat jäässä, mutta saa niiden perässä välillä pitkällekin juosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 10:31

Mau! Anteeksi, en voi kun nauraa! Kun kerroit, että kissa keksi, ett hei, näähän on kivoja pieniä leluja! Ja sinäkin pääsit "jäljille". Ja oletko varma, että löysit sen viimeisenkin? Voin kuvitella tapahtuman! nimim. "viikon vanha silakanpää olohuoneen maton alla." Kyllä me katit osataan!