Tuleekohan tänään naisten kympin hiihdossa Suomeen mitalia?

Keitä veikkaat kärkisijoille?

Avainsanat: kympin hiihto naiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2013 - 18:36

Mäkäräistä aamulla veikkasin parhaaksi ja Roposta peränpitäjäksi Suomi-tyttöjen porukassa, näin jälkiviisaana voi todeta, että pieleen meni...

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2013 - 12:06

Toivon mukaan tulee mitalli..Kaisa Mäkäräistä veikkaan parhaaksi..onhan kumminkin ollut hyvässä kunnossa...
Peukut pystyyn Kaisalle ja muillekin naishiitäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2013 - 12:27

Toivon, että tulee, mutta pelkään ettei tule. Peukut kuitenkin pystyyn Suomen naisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2013 - 18:01

Minulle riitt'' vastaukseksi se, että Suomen paras 10 km hiiihtäjä on jäänyt matkalta pois. Pääsihän kisoihin, että olen kateellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2013 - 19:39

Eipä tule veikattua ketään, no hyvä jos tulee ja onnea sille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2013 - 20:42

Ei tullut ja Mäkäräinenkin hiihti alussa hapoille itsensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.02.2013 - 23:57

ei tainnut käydä kovin hyvin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2013 - 21:20

Ei tullut, arvasin sen jo kun kisoja aloin katsomaan. Eihän norjalaisille mitään mahda kukaan. Suomen naiset vähän heikossa hapessa näissä kisoissa.