Oletko varannut kesän lomamatkan neuvottelematta työnantajan kanssa loma-ajankohdasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2013 - 19:44

En. Olen pelannut aina varman päälle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! Reilua sopia ensin työpaikalla ennenkuin ajankohdasta päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2013 - 19:15

En ole. Voin pitää lomani silloin kun haluan - työni on sellaista joka mahdollistaa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2013 - 19:35

Työpaikallani kaikki olivat lomalla heinäkuussa. Ei tarvinnut kysellä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 22:33

Meillä on kiertävä lomasysteemi, joten ei ole tarvinnut erillisneuvotteluja työnantajan kanssa, työkavereiden kanssa on joskus vaihdettu lomavuoroja lomasuunnitelmien vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.02.2013 - 23:00

en uskalla tehdä niin, vaikka lomaa kyllä järjestyy lähes milloin vain, ei tee mieli maksaa matkaa ja huomata ettei jostain syystä lomaa saakkaan, toki pitää olla kyllä hyvä syy jos sen loman epää, mutta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 09:12

En ole varannut lomaa kesäksi..Olen virallisesti vanhuuseläkkeellä..mutta teen töitä vielä vanhusten avustajana..loman saan ihan silloin,kun vaan ilmoitan työnantajalle...vaikka ottaisi äkkilähdön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 10:42

En oikeastaan. Pidän loman silloin kun töilleni sopii. Kukaan muu ei niitä silläaikaa hoida. Eli jos uskallan jättää työni kahdeksi viikoksi kesällä, se pitää sovittaa muiden työntekijöiden lomalimiitteihin. Työt odottelevat tekijäänsä lomani ajan. Viikon loma järjestyy melkein milloin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 14:46

Hih...Varasin lomalennot ja kerroin sitten vasta pomolle, mitä meinaan alkukesästä tehdä.Tai siis teen.Hieman sitä hymyilytti,muttei vastaankaan pannut.Ei tälläkään kertaa :) Työkavereiden kesken vallitsee ns. kiertävä lomajärjestys, jota säädetään tarpeen mukaan.Ei ole juurikaan kinastella tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 20:34

Yläkeeran isäntä määrää lomani ja en uskalla valittaa korkeimanaan oikeuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 09:24

Varattiin jo matka ja miehen työnantaja on todella joustava ja monet haluavat lomansa yleensä heinäkuussa ja varasimme matkan elokuun alkuun ja ei todellakaan kysytty työnantajalta.
Miehen työnantaja on todella hyvä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 18:21

Olen varannut lomani jo viime syyskuussa ensi kesää varten, eikä lomalistoja ole vielä sinne asti tehty. Saa nähdä miten käy?