Olisiko tämä teistäkin viisasta? Hyvää ruokaa ei kai pitäisi hukkaan heittää...?

yle.fi/uutiset/poutun_hevose...origin=rss

Avainsanat: hevosenliha hyväntekeväisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2013 - 23:22

Itse olen ainakin todella tarkka..että syömäkelpoista ruokaa ei heitetä pois..
Ihan sydäntä riipaisee ajatuskin,että kaatopaikalle vietäisi nämä hevosenlihaa sisältävät tuottee..
Paljon on vähävaraisia jotka todella ilomielin ottaisi vastaan..nämä tuotteet.
Meilläpäin kyllä kaupatkin antavat ruoka-apuihin leipää ja tuotteita missä on viiminen päiväys..mikä todella hieno asia.

Kysyjän kommentti

Onneksi nämäkin heppaliharuuat päätyivät syötäviksi eri järjestöjen kautta :) Kiitos hyvästä mielipiteestä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.02.2013 - 23:01

Hyvä asia... mutta mutta. Tulee vain tunne, että se mikä ei hienohelmalle kelpaa, annetaan vähävaraiselle. He eivät ainakaan nyrpistä nenäänsä ja ovat kiitollisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.02.2013 - 23:08

erittäin hyvä asia, olisi mukava kun antaisivat muunkin poisheitettävän ruuan halukkaille, ahneuden takia heitetään mieluummin roskiin valtavat määrät käyttökelpoista ruokaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 01:38

Ok, että annetaan käyttöön, ettei heitetä kaatikselle, olisi myös voinut myydä reilulla alennuksella, uskoisin että ostajia olisi riittänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 07:10

Se on hyvä asia, ei mene hukkaan, se on sitten eri asia huoliiko se nälkäinen köyhä sitä syödäkseen, ihmisiä hekin ovat ja nyrpistävät nenäänsä kuten varakkaampikin ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 08:31

Hyvä on,että ei mennyt hukkaan nämä hopan lihat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2013 - 11:15

Ei mitään hyvää ruokaa saa heittää pois. Aina on ihmisiä jotka tarvitsevat ja joille kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 11:18

Ei tietenkään,hyvä idea jakaa eteenpäin halukkaille,voihan siihen teipata lapun "sisältää heppaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 14:37

Loistava asiaa jakaa nuo vähävaraisille..