amu
Kysytty: 15.02.2013 - 19:42

joko olet aloittanut viikonlopun vieton, minulla vielä 2 tuntia 19 minuuttia töitä tällä viikolla ,)

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2013 - 20:45

Lauantai-ilta menossa ja alan Kettua katsomaan telkusta. Kyllä se eläkemummon viikonloppu on sitä ja samaa laulua, mutta kun saisi olla edes tässä kunnossa tolpillaan ja muistaa se joka hetki.
Minun päiväni eivät juuri eroa arjesta ja pyhästä, tuntuu kuin joskus olisi sekaisin päivät kun ei mitään ns. merkkipaalua ole mikä pakottaisi johonkin säännöllisesti.
Siispä iloisella mielellä toivotan sunnuntainseutua teille jok ikiselle.

Kysyjän kommentti

pitäisi varmasti itsekin muistaa, että kerkeäähän sitä odottamattakin viionlopun viettoon ja muuallekin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2013 - 20:34

Kyllä tässä on alettu rauhoittua viikonlopun viettoon, tänään oli hieman lyhyempi työpäivä, ja viikonlopun vieton valmistelut sai tehtyä hyvissä ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 22:06

Kyllä vaan.Mies vietti vapaapäivää merellä kalassa (tuoloksena 6 kiloa hienoja ahvenia ) ja minä kävin lääkärissä näyttämässä leikattua kättäni.Samalla tuli koluttua muutaman kaupan ale rekkejä...Ja jotain ostettua.Huomenna valaisin kauppaan,koska olohuoneen jalkalamppu sanoi pitkäaikaisen työsuhteensa irti.POKS! Ei onneksi suuria vahinkoja.

Mukavaa viikonloppua sinulle ja kaikille muillekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 22:36

Kyllä on viikonlopun vietto aloitettu..Aamupäivällä oli työkeikka..ja iltapäivällä kuntosali ja uiminen.
Nyt voi rentoutua viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2013 - 11:42

Samaa viikonloppua tai arkea se on eläkeläisen elämä. Ei mitään eroa huomaa mikä päivä on kyseessä milloinkin. Hyvillä mielin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 18:58

Viikonloppu puolessa välissä, lapsenlapsi piristää meitä näin lauantaina huomenna palautamme lapsen taas kotiinsa ja syöty ollaan taas pataruokaa...